Datum: 24.07.2014

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Nerozumím

Vážená p.(slečno) Žáčková, toto jsme již řešili s p, Vančatou. Nechápu i já Vás a nerozumím také, že jídla jste snědli, o reklamaci nic nevím a zpětně si stěžujete a haníte vše, co se dá. Pokud jste nebyli spokojeni, měli jste nárok jídla vrátit a reklamovat. K jídlům z McCainu. Krokety nevím, že by někde dělali domácí a česnekové brambory, byly vařené ZDE, a měli jste je opečené s česnekem.. Můžete mě vysvětlit, jak mají vypadat asijské těstoviny a jaký je v nich rozdíl?? My jsme též nebyli nadšeni z vašeho nevhodného chování. Upozornili nas na to i hosté od vedlejšího stolu, kam jste si přesedli. Chápu toho chlapce(číšníka), že z vás byl vystresovaný z vašeho suveréního chování.Je to student hotelové školy a tolik zkušeností opravdu nemá, tak snad záleží i na vašem přístupu a pomoci tomuto človíčku. Bohužel.Také nechápu, jak jsem již napsala Vašemu kamarádovi, proč jste v takovém kritickém prostředí vydrželi až do zavírací hod. A ten závěr - vámi rozházené ubrusy na pisoaru, schozená železná žaluzie u zadního vchodu atd. - za což se p. Vančata omluvil. Na štěstí, máme i pozitivní hosty, takže, pokud, je Váš zájem nas poškodit a vzít nám energii a chuť do další práce, tak určitě ne. S p. Vančatou jsme se domluvili na kompromisu a s Vámi ....

Přidat nový příspěvek