Kniha návštěv

Datum: 02.05.2023

Vložil: LKQ Statenice

Titulek: Spokojená firma

Dobrý den,

chtěli bychom velice poděkovat za Vaše služby, několikrát týdně voláme o jídlo na vyzvednutí, po telefonu i na místě vždy všichni velmi příjemní, jídlo výborné, vždy pohladí naše hladové krky zahlcené prací. Často k Vám jezdí i vedení na oběd osobně a vždy spokojeni. Určitě budeme dál objednávat a ještě jednou děkujeme. :)

Datum: 01.01.2023

Vložil: Josef Míček

Titulek: účet

Paní Ponertová, dnes jsem s rodinou navštívil Vaši restauraci. Dle vašich cen Jídelního a nápojového lístku jsem měli: 2 krát
nefiltrovanou 12 Únětice za 80,-, 5 krát horké maliny za 375,- Kč, zmrzlinový pohár za 85,- a nealko ve skle za 35,- Kč Celkem tedy:575,- Kč
Zaplatil jsem 700,- Tak prosím o okamžité vrácení 125,- Kč na můj účet č.8194900002/5500 S pozdravem
Josef Míček

Datum: 01.01.2023

Vložil: Ponertová Mir

Titulek: Re: účet

Dobrý večer p. Míček. Omlouváme se, ale předražovali jsme, jako všude. Bohužel, máme problém s přeceněním na IS. Zdražují nám dodavatelé, čili, my musíme zvedat ceny též. I tak jsou naše ceny přijatelné. Vybírali jste z jídelního lístku zde v restauraci a tam ceny byly již stávající. Servírka vás neokradla. V nejbližší době opravíme rozdíl na IS. Děkujeme za pochopení, Pon.

Datum: 02.01.2023

Vložil: Josef Míček

Titulek: Re: Re: účet

Děkuji za odpověď, ale Vaše odpověď s přeceňováním není můj problém, a vzhledem k tomu, že nám nebyl nabídnut jídelní lístek a objednával jsem podle internetu. Pro letošní rok Váš podnik již určitě nenavštívíme. J.M.

Datum: 07.02.2023

Vložil: Pavel Krejcar

Titulek: Nehorázné jednání obsluhy

V pátek 3.2.2023 jsem hladový navštívil Vaši "restauraci", po příchodu jsem se zeptal obsluhy co máte v denní nabídce, Vaše servírka něco nesrozumitelného odsekla a odešla k baru.
Poté co jsem si vyndal brýle a přečetl jídelní lístek jsem pochopil, že procedila mezi zuby ať si nabídku přečtu z jídelního lístku.
Ačkoliv jsem seděl v opačném koutě Vaší putyky, tak jsem
zřetelně slyšel od "báru" jaký jsem blbec, že si nedovedu přečíst jídelní lístek a to hned několikrát.
Na svých cestách jsem navštívil řadu restaurací různých kategorií, ale tak hrozný personál jsem nepotkal v té nejhorší z nich.
Ty slečny by si měly vzít vidle co Vám visí na zdi a jít kydat
hnůj kravám, protože takto se mohou bavit jen s těmito tvory a neobsluhovat slušné zákazníky.

Datum: 10.02.2023

Vložil: Patrik Němec

Titulek: Re: Nehorázné jednání obsluhy

Dobrý den , nemůžu s vaším názorem souhlasit chodíme do restaurace řadu let a se servirkami nemáme žádný problém jsou k nám vždy milý . Rád vám řeknu svůj názor , v této restauraci nemůžete čekat nějaký 5* servis , ale cítíte tam ten nedech postarší restaurace kdy se s vámi slečny baví na úrovni že jste tam jako doma . Nevidím nic spatneho na tom ze si z vás udělali srandu protože vám to oběd jen zpříjemní ale musíte na vesnicky vtip být zvyklí, chtěl jsem tím říct že taková maličkost vás od tohoto podniku neodradí, protože jsou tam holky co svoji práci dělají rádi. Tak si myslím že bohužel jsme jen lidi a špatný den máme každý ale musím se zastat servírky ten den jsme u vás byli a nic špatného vám neřekla.

Datum: 07.06.2022

Vložil: Jana

Titulek: Nedoporučuji!

Bohužel musím této restauraci dát negativní komentář. Po dnešní návštěvě jsme s mužem opravdu přesvědčeni, že se sem rozhodně nikdy nevrátíme. Pokaždé když jsme restauraci navštívili to pro nás bylo obrovské zklamání…. Obsluha nevídaně protivná s různými obličejovými grimasy na objednávku, (asi se jim nezdá dostatečná, když jí mají přinést) a ikdyž objednávku odnesou. Dokonce si to neodpustí ani, když si člověk dá další pivo. Pokud si jídlo objednáte s sebou domu a dáte si tam pití, tak ho nedostanete. Okamžitě potom co vás servírka zkasíruje si začne vykládat s kolegyni o blbostech a vy se o pití musíte po 15 minutách připomenout. Slečna bez omyly… Jídlo není žádným kulinářským zážitkem, ale to člověk nečeká na vesnici. Ale jídlo je někdy dost přesolené, maso nedodělané nebo připálené.
Poslední zkušenost, kdy mi muž dojel pro jídlo s sebou se servírka opět tvářila velmi otráveně po objednávce ještě víc, neboť se jí opět zdálo něco nedostatečné. Zeptala se muže, zdali chce polévku ohřát a on odvětil, že ano. No přijel domu se studenou polévkou (nevadí máme mikrovlnu, jen by se slečna nemusela ptát), ale ty hranolky???? Starý, hnusný, gumový. To určitě nebyli čerstvě udělané, ale jen od oběda ohřáté. Znáte to, když si hranolky koupíte k MC a po několika hodinách je ohřejete v mikrovlnce? Tak takový hnus nám dali prosím pěkně domu. Měli byste se stydět dávat toto svým zákazníkům jen protože chtějí jídlo s sebou. No na druhou stranu, kdo by chtěl jíst tam s takovou obsluhou. V neposlední radě, pokud si chcete zajít na pivo, tak počítejte s tím, že vás v 23:00 vyhodí. Konkrétně protivná servírka přijde ve 22:45, jestli jako ještě něco chcete, že zavírají. Přinese pivo a řekne “půllitry nechte na stole já si to ráno uklidím” zamkne dveře a maže domů. No neseděl tam jen jeden stůl lidí, ale tady jim je jedno, že si nevydělají…Spropitné se dává za servis, ochotu, příjemnost a vstřícnost. To ale tady holky neznají.

Datum: 13.06.2022

Vložil: Pepa

Titulek: Re: Nedoporučuji!

No nevím co na vaši zecenzi říct, já už tak chodím pravidelně 3 roky každý den, a nikdy jsem si nemohl stěžovat tak jestli to nebude tím že jste jen až moc zhejckany, a máte ne vesnickou restauraci až moc velké nároky přeci se nejedná o Ambiente, a pokavad mají holky plnou restauraci a mají dokonalé uspokojit každého? Tak to přece není možné jsou to pořád lidi a ne stroje takže nějaká ta chyba se prostě vždy stane

Datum: 18.06.2022

Vložil: Jiří

Titulek: Re: Re: Nedoporučuji!

Musím souhlasit s paní Janou. Obsluha je opravdu hrozná. A bohužel musím souhlasit i s Vámi pane Pepo, protože k Ambiente to má co se týče personálu hodně daleko, jen se tomu blíží ceny.

Datum: 25.07.2022

Vložil: Ponertová Mir

Titulek: Re: Re: Re: Nedoporučuji!

Vážený p. Jiří, nechápu, proč si to tedy necháte líbit, vyřiďte si to s personálem na místě. A ceny ?? Asi nekoukáte na ceny v okolních restauracích.....vše se odvíjí od nákladů, a bude hůř !!!!

Datum: 25.07.2022

Vložil: Ponertová Mir

Titulek: Re: Re: Nedoporučuji!

Děkujeme za podporu p. Pepo !! Nezastávám se holek, každý máme svůj názor, ale ať si to každý zkusí. A nejsou všechny stejné,ale bohužel, kdo mohl, z tohoto oboru utekl. Těžko si lidi vyberete....Díky M.

Datum: 25.07.2022

Vložil: Ponertová Mir

Titulek: Re: Nedoporučuji!

Vážená p. Jano. Pokud máte nějaké špatné zážitky s naší restaurací a s personálem, prosím, přijďte si vyřídit své námitky sem osobně a neschovávejte se za anonym. Nechápu, když mi někde nechutná - nejdu tam. Pokud Vás naštvou servírky, což někdy chápu, vyřiďte si to hned na místě. Za co chcete, abych je kárala, když, samozřejmě, si ony myslí, že nic neprovedly. Ještě k vaším jídlům sebou, kuchař si pamatuje, že pánovi ohříval večer polední polévku - i když nemusel. Neurážejte nás, ale tím, že jsme vám dali ,,ohřáté hranolky od oběda". Pokud to umíte, udělejte si hranolky doma a uzavřete je do boxu. Budete je mít přesně takové. Ráda bych Vás poznala a vyříkala jsem si to s Vámi a personálem zde, jinak snůžky drbů a urážek......

Datum: 22.07.2020

Vložil: Mirek

Titulek: minutky

dobry den od kolika hodin jsou minutky ,od 17 h jak mi bylo receno,nebo drive dekuji

Datum: 25.07.2020

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: minutky

Omlouvám se, přehlídla jsem vaší zprávu. Hotovky máme po - pá 11 - 15h, so a ne 11 - 16h a minutky celý den 11 - 22 h!! Ponertová M. Přeji hezký den.......

Datum: 14.02.2020

Vložil: Kateřina Vosečková

Titulek: Vynikající večeře

Moc děkujeme za výbornou večeři, kterou jsme si dnes s manželem k Valentýnu dopřáli ve Vaší restauraci.
Oceňuji krásnou výzdobu stolu, tulipánek od obsluhy a jídlo bylo jako vždy výborné!

Jediné mínus bylo řvoucí batole, které 3/4 večera kazilo atmosféru, ale za to Vy nemůžete, to rodiče by měli mít rozum a takto malé díte do hospody nebrat.

Každopádně jste naše stálice, co se týká restaurací <3

Datum: 15.02.2020

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Vynikající večeře

Děkujeme za pochvalu, kterou si opravdu všichni zaslouží. Je doba nemocí , kromě nachlazení, máme i dvě děvčata doma nechodící po úrazech. Takže zbylá děvčata pracují i za ně každý den. Kuchyně i v těch malých prostorech ten nával také zvládla!!! Moc si vašeho názoru vážíme a omlouváme se za rodiče děťátka, Asi to pro ně bylo také nepříjemé. Je, bohužel málo těch, kteří to ocení a řeší negativně i ten nejmenší ,,zádrhel" !!
Rádi vás opět uvidíme - Ponertová M.

Datum: 03.10.2019

Vložil: Pribylovi

Titulek: Servirka

Dobrý den chtěli sme se zeptat kdepak je ten mladý usměvavý číšník který nás minule obsluhoval ? Místo něj tam včera byla hnědovlasá servírka a obsluha katastrofa neusměje se sotva se jinam doplazila po 15 minutách a nebo stala na baru a dělala že něco dělá vůbec nám to nepřišlo nějak profesionální a na úrovni .... Ta druhá servírka tam litala po restauraci myslíme si že ji chyběl ten číšník (parťák) ty dvě nebyli vůbec sehraní ale jídlo jako vždy luxusní děkujeme a zase brzo navidenou .....

Datum: 05.10.2019

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Servirka

Děkujeme za pochvalu kuchyně!!! Vojta (váš oblíbený čísník) je ,,universální", čili zvládá plac i kuchyň. S Míšou jsou správná dvojka, jelikož jsou oba ,,lítaví" a práce je baví. Co se týče tmavovlásky - asi měla špatný den, určitě příště budete spokojeni i s ní. Děkujeme a přejeme hezký zbytek večera !! Pon.

Datum: 19.09.2019

Vložil: Pribylovi

Titulek: Spokojenost

Dobrý den chtěli bysme zdelit že sme byli včera velmi překvapeni vaší obsluhou po dlouhé době sme u vás viděly číšníka a byl milej sympatický na úrovni a bylo vidět že s kolegyní si velmi rozumí takže po dlouhé době příjemné překvapení u vás a jídlo bylo taky úžasné děkujeme a přejeme hodně úspěchů v dalších letech jak novymu personálu a tak i vám :-)

Datum: 20.09.2019

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Spokojenost

Děkujeme za pochvalu personálu. Zaslouží si to, jsem s oběma spokojena, jsou skvělí.. Ponertová M.

Datum: 12.07.2019

Vložil: Jana

Titulek: Moučník

Dnešní epizoda s " vajglem " v moučníku byla opravdu otřesná a nepřípustná! Také nepříjemné chování servírky a její neadekvátní reakce na situaci. Určitě se do restaurace nevrátíme při pomyšlení co se děje v kuchyni.

Datum: 14.07.2019

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Moučník

Vážená paní, i když nevěřím, že nedopalek v moučníku byl, přesto jsem připustila Vaší žádost o nezaplacení celého menu, jelikož jste začala vyhrožovat !! Pokud doma pečete a stalo by se Vám toto, nedopalek by byl po upečení obalený pečeným těstem a ztratil by zápach nikotínu. Tento byl čerstvý a jelikož jsem si ho schovala, je cítit nikotínem ještě teď. Již jsem Vám říkala a všichni Vám potvrdí, že v kuchyni nikdo nekouří!!!! Mají k tomu určenou venkovní terasu. Jelikož zákusek k menu máte zdarma, byl čerstvý a chuťově výborný, tak jste nic netratila. Přesto jste vyloudila celý oběd zdarma. Pokud chcete urážet nás, tak na oplátku - uspokojil Vás ten výstup ??Pokud Vám to stálo za těch 120 Kč, tak mám dobrý pocit, že jste ušetřila. Necítíme vinu, ale zamyslete se nad sebou. To, že sem chodit nebudete, nás netrápí. Nebyl to první incident mezi Vámi a děvčaty.

Datum: 09.06.2019

Vložil: Milena

Titulek: stížnost

Dobrý den,
ráda bych Vás informovala o neschopnosti Vašeho personálu.Dnes jsme byli pozváni na slavnostní oběd do Vaší restaurace. Neteř měla narozeniny, tak jsme to chtěli pojmout slavnostně.
Vaše servírka byla dost neochotná. Dříve se dalo vybrat i ze stálého jídelního lístku. Dnes pouze jen z denního menu, když jsme si o něj slušně poprosily, tak přinesla pouze jeden a mrskla na stůl. Její neochota byla opravdu super.
Objednání jídla proběhla v pořádku. Jelikož asi byla dost naštvaná, tak si neuměla spočítat kolik má mít jídel.
Po přinesení jídel bylo jídel o jedno méně a jedno jídlo nemělo hranolky.
Museli jsme si dojít do restaurace, aby nám další jídlo dodělali. Nakonec jsme si jídla rozdělili a chybějící jídlo už jsme zrušili. Chybějící hranolky vůbec nedodali.
Nechápu chování servírky. Čekala bych omluvu a ne že se zeptá zda je vše v pořádku.
Dříve jsme rádi navštěvovali tuto restauraci na oslavy, ale tato zkušenost je dost strašná.

Datum: 09.06.2019

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: stížnost

P. Mileno, velice se Vám omlouvám za nepříjemnost, která tady vznikla v tento, pro Vás sváteční den. Byla to chyba té servírky, která napsala špatně objednávku do kuchyně.Je to velice smutné a pochopitelné, že se zlobíte. Určitě to je i pro mne nepříjemné, každá taková záležitost mě mrzí. Samozřejmě to budu muset řešit, ale bohužel, jelikož je nedostatek personálu(u nás,zatím máme lidí dost), musím malým postihem a domluvou. Je to mladé děvče,již teď jí to mrzí. Přijměte, prosím, ještě jednou omluvu všech a budeme rádi, pokud se k nám vrátíte. Pon.

Datum: 10.06.2019

Vložil: Klimes

Titulek: Re: Re: stížnost

Dobrý den musím se k téhle stížnosti připojit onen den sem byl u vás taky a celou záležitost sem viděl slečna se omlouvala že se nedopatřením spletla myslíme si s manželkou je tato reakce je přehnaná sme přeci jenom lidi a když už člověk se splete a omluvi není třeba je za to trestat,myslím že omluva dotyčné a že vše napravi je dostatečná.chodime kvam pravidelně a vždy sme byli moc spokojený sme přeci jenom lidi a ne stroje každý dělá nějakou tu chybičku :-)

Datum: 14.06.2019

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Re: Re: stížnost

Děkujeme za zastání děvčete. Byl to velice chaotický den, horko a zmatky. Vše se vyřešilo, bylo jí to líto, takže tím stresem byla potrestána dost. Domluvily jsme se, že se to již nestane. To je mládí............ Přeji hezký zbytek večera,
Pon.

Datum: 18.08.2019

Vložil: Petr Klubal

Titulek: Re: Re: stížnost

Dobrý den, neslo to řešit nějakou kompenzací? (Voucher atd.) V mé restauraci to tak řeším, hosté jsou spokojení. Voucher zaplatí obsluha která něco pokazila. Divil by jste se, ale za poslední 2 roky u nás na Voucher nikdo nejedl:-)). To jen tak na okraj, popřípadě jako nápad :-)). Hezky den

Datum: 31.03.2019

Vložil: Balounova

Titulek: Obsluha hruza

Dobry den, dnes jsem navstivili nasi restauraci na doporuceni. Byli jsme ctyri dospely a male dite. Obslouzeni jsme byli hned. Nasledovalo objednani a cekani na jidlo. Po prineseni ctyr jidel, ktere bylo moc dobre to chvalime. Ovsem pate jidlo nikde, po zeptani jestli na nas nezapomeli bylo po provereni v kuchyni receno bohuzel vase jidlo prehledli. Ano stane se ale je na miste se omluvit a ne to pronest mezi reci na ceste k jinemu stolu. Urcite vyzkousime znovu a budeme doufat v jiny pristup.

Datum: 04.04.2019

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Obsluha hruza

Dobrý večer, velice se omlouvám za problém. O tom, že vaše jídlo bylo děláno dodatečně, mně hlásili, ale způsob - bohužel. Určitě to nebylo úmyslné, ale trochu zmatené a mrzí nás to. Všichni se ještě jednou omlouváme, doufáme, že vám alespoň chutnalo. Přihlašte se při další návštěvě a nabídneme vám sladkou omluvu. Děkuji a přejeme hezký zbytek večera ....

Datum: 16.03.2019

Vložil: Erbenová

Titulek: Poděkování

Dnes jsem u Vás byla s velkou skupinou přátel a našimi malými psy. Všech 40 spokojených jedlíků moc děkuje, byli jste skvělí. Jídlo bylo naprosto senzační, porce obrovské, moc nám chutnalo. Chlapci, kteří nás obsluhovali, byli super,příjemní, rychlí, až nám jich po těch schodech bylo líto, ale nikdo nečekal, jídlo i pití jsme dostali velmi rychle. Děkujeme pěkně a určitě jsme u vás nebyli naposledy. Ať se vám daří. Erbenová

Datum: 17.03.2019

Vložil: Kolarova

Titulek: Spokojenost

Dobrý den, přidávám se k příspěvku poděkování. Seděli jsme nahoře obsluha dva kluci u nás byli pořad nikdo dlouho nečekal, úcty si rozdělili na jména

Datum: 18.03.2019

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Spokojenost

Děkujeme za pochvalu, kluci si to též užili a za Vaší pochvalu budou určitě na sebe hrdí. Děkujeme, Ponertová M.

Datum: 18.03.2019

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Poděkování

Dobrý den, mám radost, že máme tak šikovné kluky. Měli jsme obavy, jestli v tom chaosu, který v sobotu tady byl, nebyl nějaký problém. Ale hosté to určitě pochopili a nějaké nedostatky nám odpustili. Jsem ráda, že jste s kluky byli spokojeni. Měli svůj účtenkový, jmenovkový systém, který jim usnadnil čas i obsluhu. Moc děkuji za kuchyň i za všechny zaměstnance.. Ponertová M.

Datum: 18.09.2018

Vložil: David Majtenyi

Titulek: díky

Jsme z nedalekých Libčic nad Vltavou. Byli jsme včera na večeři s našimi syny a musím ještě jednou i touto formou poděkovat kuchyni i obsluze - obojí vynikající. Děkujeme.

Datum: 22.09.2018

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: díky

Děkujeme moc za pochvalu, ráda vyřídím!!! Byli bychom rádi, kdyby jste nás opět navštívili. Změnili jsme kuchaře, některá děvčata a myslím, že je znát spokojenost. Přeji hezký den !! Pon.

Datum: 03.08.2018

Vložil: Martina Cermakova

Titulek: Děs s hruzs

Děs a hrůza.
Jídlo katastrofa a personál??? Tak to se ani snad neda napsat! Servirky proboha to nejsou servirky! Slova “dobrej” a “naskle”)) To se musím jen smát. A servirovani? O tom “dámy” nevědí ani tuk. Katastrofa a humus. Asi tak bych to vyjádřila.

Datum: 05.08.2018

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Děs s hruzs

Přeji dobrý den. P. Čermáková, omlouváme se za zkažený den u nás, ale nikdo, o nějakém nekvalitním jídle a problémem s děvčaty, nic neřekl. Pokud není jídlo v pořádku, máte nárok jej vrátit a nehradit. Co se týče děvčat, jelikož neuvádíte den, který se to stalo, nemohu to řešit. Ale i tak, děvčata, která tady pracují, jsou v oboru vyučená a dělají tuto práci dlouho.V těchtonesnesitelně horkých dnech jsme rádi, že to vůbec ustojí. Pozdrav dobrej....a naschle, si myslím, takový problém není, jsme venkovská restaurace a myslím, že daleko horší by bylo, pokud by nepozdravily vůbec, jako to dělá spousta hostů.Poprosím Vás, zda je možné napsal nám, o jaké jídlo se jednalo, co servírky provedly a který to bylo den, jelikož se střídají. Samozřejmě , pokud mám něco řešit, musím vědět, kde se chyba stala. Děkuji, Pon.

Datum: 26.07.2018

Vložil: Pavel Vítek (Kralupy)

Titulek: Kladenská ulice

V pondělí jsem zjistil, že ve Velkých Přílepech je zavřená Kladenská ulice. Jak se k Vám dá dojet autem?
Děkuji
Pavel Vítek

Datum: 31.07.2018

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Kladenská ulice

Velice se omlouvám, p. Vítek, na dotaz jsem přišla pozdě. Ale i tak píši, ulice je uzavřena až od restaurce dál, k nám se v pohodě dostanete. Takže, přijeďte kdykoli......přeji hezký večer !! Ponertová

Datum: 27.05.2018

Vložil: Pan nespokojený

Titulek: Hrůza a děs

Personál zřejmě o způsobu servírování nikdy nic neslyšel. Pití : servírka nejprve obsloužila muže a potom teprve dvě ženy. Objednané dvě polévky - servírka donesla jednu - naservíroval muži a na druhou se čekalo cca 10 minut. Ještě k nedojedené polévce donesla servírka hlavní jídlo. Na zahrádce to stydne rychleji. Objednali jsme jídlo pro další osobu, která byla na cestě a dorazila během pěti minut. Jídlo jsme museli urgovat a ona osoba po zkušenostech požádal nejprve o polévku a až po její konzumaci o hlavní jídlo. První co jí přineli byl teplý moučník ( ovocný knedlík - zákusek v menu ) a po dlaší urgenci polévku a hlavní jídlo ( koprovou omáčku ) oboje najednou. Hůlavní jídlo odmítla s polévkou přijmout. Reakce servírky byla nestandardní - co s tím mám dělat, já za to nemůžu, já to budu muset zaplatit atd. Následovala debata s majitelkou u baru. Účet : jedna cena 978 Kč bez jediné položky !!! Požádal jsem o řádný daňový doklad - výsledek jedno pivo navíc. Majitelka odmítla ke stolu příjít, že si mám dojít za ní. Situaci řešila městská policie - neb jsem prý odmítl zaplatit. A to jsem 33 minut čekal na majitelku u stolu do příjezdu MP. V závěru policistovi majitelka tvrdila, že ona potetovaná servítrka tam pracuje 25.5.18 POPTVÉ !!! Obsluhovala nás 23.5.18 stejným způsobem - polévkka a hlavní jídlo najednou. Důvod tvrzení majitelky ? Jediný zaměstnává personál NAČERNO !
ŠPEJCHAR JIŽ NIKDY. NEDOPORUČUJI. NEVÁŽÍ SI HOSTÚ. Pan nespokojený

Datum: 29.05.2018

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Hrůza a děs

P. Nespokojený, co je to za bláboly. Spor vznikl ohledně moučníku, který Vám servírka přinesla údajně s předstihem. Který máte k menu(110Kč) vč polévky zdarma.Choval jste se jako hrubián,křičel, takže Vás museli hosté vykázat z restaurace. Nechápu, proč bych Vás měla jít kasírovat já, na to je určená účtující servírka, které jste odmítl zaplatit a vyhrožoval, že když do 5min nepřijdu, lehnete si na zem a zavoláte sanitu. To si myslíte, že je toto je chování VÁŽENÉHO hosta? Takže pane, nevím, co máte za přeludy, ale tyto děvčata tady byly - jedna úplně první den po 15letech a druhá na výpomoc ke své práci v Kladně po 3týdnech.Nemám zapotřebí zaměstnávat lidi, podle Vás NA ČERNO.Všechny mají normální smlouvy na DPČ a řádně podepsané!!!! Kvůli tomu jste mi volat nemusel. Můžete být rád, že Vám policie nenaúčtuje výjezd, jelikož kvůli tomu, že Vám vystydlo jídlo, ale dostal jste jiné, se policie nevolá.Sám p. Ventura se Vás ptal, jestli tam někoho zabili, nebo okradli, že nechápe, přoč jste ho volal. Policii jsme mohli zavolat my na Vás, jelikož jste odmítl zaplatit a napadal personál i hosty. Být Vámi, tak to raději řešit nebudu, ať se neztrapníte.S pozdravem Ponertová

Datum: 05.05.2018

Vložil: spokojeny zakaznici :)

Titulek: Spokojenost

Dobry den chtely bychom pochvalit vas podnik personal ma u nas 1+ obsluha prijemna profesionalni a kuchyn nema chybu daly sme si vcera bifteky krasne udelany dobre propeceny shodli sme se ze sme se tak dlouho nenajedly dobre.Moc dekujeme a prejeme jen to dobre do budoucna :) s pozdravem Vasi verny zakaznici :)

Datum: 05.05.2018

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Spokojenost

Děkuji za
chvalu kuchyně i děvčat.Moc si vážíme hostů, kteří ocení nesnadnou práci v restauracích. Doufáme, že se rádi vrátíte !!! Děkujeme.......

Datum: 17.04.2018

Vložil: Vikendová

Titulek: kuchyn a obsluha

Dobrý den chtěla bych se sváma podělit o sobotní zážitek a pochválit vaší kuchyn.Jídlo ktere sme si objednali bylo v naprostem poradku krásne uvařeny ale bohuzel už bylo trosku studene ale pochopily sme ze pri tolika llidech za to kuchař nemuže ale spíše obsluha a s stou sme měli menši problem slečna ze světlíma vlasama velmi nepříjemna a nesympaticka vubec žadna profesionalita.Sama sem s oboru a při tolika lidech by měla slečna nestrácet nervy a už vubec ne kričet na lidi od toho sou hospody a když někam prijedeme s manželem chceme se dobře najist a taky se nechat obsloužit bohužel to se nestalo chodíme k vám jednou za čas a tohle nás mrzí proto budeme chodit pouze kdyz tam slečna nebude Paní majitelka by měla zvažovat o výměne personalu nedělá vám to vubec dobrou reklamu!!!A velká pochvala na kuchyn jen tak dál :)

Datum: 17.04.2018

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: kuchyn a obsluha

Velice, velice děkuji za pochvalu kuchyně. Jsem ráda, že jste pochopila náročnost při takovém návalu lidiček. Též se velice omlouvám za chování servírky. Bohužel, stížností na ni je více a budu to muset řešit. V této době je potíž sehnat personál, proto toho využívá, ale pracuji na tom a určitě dostane ultimátum a postih.I já už nevím jak s ní dál. Doufám, že nezapomenete nás opět navštívit a připomeňte se, ráda Vás poznám. S omluvou Ponertová M.

Datum: 28.03.2018

Vložil: Zakaznicka

Titulek: Smutny pribeh

Dobry den, tuto restauraciu sme si oblubili hned ako sme sa nastahovali do Prilep. Bohuzial, poslednou dobou sa nieco pokazilo- konkretne v kuchyni a konkretne dost radikalne. Asi pred dvoma mesiacmi sme mali moznost ochutnat velmi bizarny segedin nastavovany kecupom. A nedavno sme sa radsej drzali pri zemi, tak sme si objednali smazak a rizecky, ako predkrm vyvar. Vyvar mal velmi estandardnu chut i farbu- jatrove knedlicky neboli rozhodne domace (ked idem do restauracie, ocakavam nejaky vykon kuchara a nie nedelny nakup v Makro)...obsluhu som upozornila, ze k rizeckum nechcem stouchacky, ale vareny brambor...samozrejme, dostala som stouchacky. K tomuto chodu mal byt jarny okurkovy salat- to neprebehlo. Ked sme na to upozornili obsluhu, chceli nam priniest salat dodatocne- no comment. Zlaty klinec programu sa dostavil az druhy den- obaja sme s priatelom mali “behavku” a oboch nas palila zaha...z toho si clovek moze vyvodit zaver, ze olej, v ktorom nam bol smazeny rizek i smazak, ze uz bude “archivneho data”...skoda...obsluha prijemna, ale ta zial nezachrani prusvih za sporakom...

Datum: 28.03.2018

Vložil: Zakaznicka

Titulek: Re: Smutny pribeh

P.S. Keby sa to stalo raz, pochopim- sme ludia, nie stroje- mozno mal kuchar blby den...ale zmrvit tak trivialnu zalezitost akou je smazak a rizek, to uz je teda vyzva..

Datum: 02.04.2018

Vložil: Ponertová

Titulek: Re: Smutny pribeh

Velice se omlouvám za zkažený den. Ale, pokud jste nějaký problém měl, mohl jste to vyřešit na místě. Bez problémů bychom Vám olej ve fritézách ukazali.Olej měníme, (pokud jste takový gurmán),by jste jistě poznal. Podle toho, co píšete,to bylo určitě jediné jídlo které jste ten den konzumoval, po kterém vás všechny pálila žáha a měli jste běhavku.Pokud jste do večera ještě jedl, tak je vaše nařčení sporné. Špatně objednaná příloha nemusí být vina kuchaře, ale i obsluhy. Také nechápu segedín s kečupem. Pokud jste ho tam měl, což pochybuji, máte nárok toto jídlo vrátit.Připadá mi to spíše jako útok na naší restauraci. Beru to spíše jako cílenou urážku, řešit něco dodatečně. Doufám, že v jiné restauraci vám bude chutnat lépe.Děkuji za vyjádření, Pon.

Datum: 05.04.2018

Vložil: Zuzka

Titulek: Re: Re: Smutny pribeh

Vazena pani Ponertova,
..nez reagujete na kritiku, skuste si vsimnut, ze Vam pise osoba zenskeho pohlavia a nereagujte na “kritika” v muzskom rode...

Mate sice prazske ceny ale “po gurmanskej stranke” mate pristup sport baru briketa na Zizkove (a to nechcem urazat briketu)...nas komentar mal byt laskavym upozornenim, ze Vas podnik rapidne upada..vezmite si z toho konstatovania, co sama uznate za vhodne- respektive, co sama dokazete mentalne vstrebat (ak vobec nieco)...

Pekny vecer a good luck s kecupovym segedinom!

Datum: 18.04.2018

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Re: Re: Smutny pribeh

Vážená paní Zuzko !! Pokud jste měla nějaké, tak neomluvitelné problémy v naší restauraci, měla jste to vyřešit na místě. Mohla bych Vás urážet také, ale asi by to bylo bezpředmětné. Vy jste přesvědčena, že máte pravdu a já Vás u tohoto nechám.Podle toho, co píšete v dodatku, je Vaším cílem zvítězit a porazit. Neberu Vám to, přeji hodně příjemnějších návštěv v českých restauracích.

Datum: 29.04.2018

Vložil: Zakaznicka

Titulek: Re: Re: Re: Re: Smutny pribeh

Pani Ponertova, certite sa a prskate naprosto zbytocne..o ziadnych urazkach ani vitazstve tu nebola rec (jedine tak z Vasej strany)...len sme Vam chceli povedat, ze Vase jedlo je zufale, personal je velmi mily a rychly...snad uz som to napisala dostatocne jednoducho, aby ste to dokazala pochopit i Vy...

Datum: 18.08.2019

Vložil: Klubal Petr

Titulek: Re: Re: Re: Smutny pribeh

Briketa nebyla nikdy sport bar

Datum: 30.09.2017

Vložil: Lucie Penkavova

Titulek: Pecka

Dnes jsme si objednali jidlo sebou. Obsluha presne objednala co jsme si nadyktovali.Dlouho jsem nejedla tak dobry steak a to byl sebou. Kuchar uzasne odvedl svou praci. Dekujem vazne pecka

Datum: 09.09.2017

Vložil: Zdeněk Kostrouch

Titulek: Večeře pro 4 osoby v neděli večer.

Pro přátele ze zahraničí jsem hledal zajímavé místo pro nedělní večeři v nějaké restauraci s místním charakterem a českou nebo mezinárodní kuchyní v okolí Kralup nad Vltavou. Téměř veškeré restaurace v okolí nebyly otevřené pro nedělní večer. Požadavek, aby restaurace byla zajímavá, s místním charakterem a slibovala dobrou, ale ne snobskou večeři, se zdál být neřešitelný. Na Restu.cz jsem nic nenašel, ale v jedné restauraci v okolí, kam jsem volal a která nebyla pro večer otevřena, jsem byl odkázán na restauraci Špejchar. Přečetl jsem si recenze, které byly z dost velké části negativní, ale rozhodl jsem se, že to zkusím. Můj zájem byl z části profesionální. Do kuchyně mne ovšem správně nepustili a tak za všechno ručit nemohu. Upozornil jsem jednu ze dvou servírek, které obsluhovaly náš stůl, že napíši recenzi. Odpověděla, že budou rádi.
Jídlo na objednávku bylo takové, jaké bylo uvedeno na elektronických stránkách restaurace, obsluha perfektní, příjemná a bez jakéhokoliv přehánění či zbytečného přerušování našeho diskusního klubu. Přátelé, které jsem žádal o jejich skutečný názor na jídlo, hodnotili celou večeři velmi kladně. Moje manželka i já jsme také byli velmi spokojení s kvalitou jídla i celou návštěvou restaurace Špejchar. Kolektivu této restaurace děkujeme za hezký večer.

Datum: 22.08.2017

Vložil: Lukas

Titulek: :)

Slečny servirky jsou super...obdivuji je kolik toho zde stíhají při tak velkém prostoru...za mě za 1* jídlo někdy výborně někdy slabší...

Datum: 07.08.2017

Vložil: Hájek M.

Titulek: servírka Petra

Dobrý den, pracovala u vás velmi sympatická a pohledná blond servírka, jménem Petra. Chodili jsem k vám v podstatě jen kvůli ní. I po celém dni na nohou nás vždy večer vítala s úsměvem, nikdy jsme nečekali na pivo, cokoliv jsme chtěli jinak než bylo uvedeno na jídelním lístku, neměla s tím problém a zařídila v kuchyni. Obsluha, chování, konverzace, zájem na jedničku. Máme ji zafixovanou, že chodila jen v létě. Paní majitelko, té slečny jste si měli vážit, potkáme ji u vás ještě někdy? Toto bohužel nemůžeme říct o ostatních slečnách na place..

Datum: 08.09.2017

Vložil: Ponertová

Titulek: Re: servírka Petra

Omlouvám se za pozdní odpověď. Petrunka byla brigádnice. Pracovala v pojišťovně a tak, bohužel, chodila jen v době volna. ...až do té doby, než se zamilovala!!! Věnuje se nyní jakémusi příteli, ale myslím, že šťastná asi není. Je mi to líto, byla by jsem ráda, kdyby tady byla - je takové sluníčko. Jóóó láska...

Datum: 16.07.2017

Vložil: Josef

Titulek: Pikantní směs – Katův šleh

Prostě hrůza v špatném kečupu.

Datum: 09.06.2017

Vložil: Aleš

Titulek: Škoda - bývala lepší!

Včera jsme s manželkou navštívili tuto restauraci, kde jsme měli před 10 lety svatební hostinu (k naší velké spokojenosti i ze strany všech svatebčanů) a chtěli jsme tak zavzpomínat a oslavit naše výročí. Bohužel tentokrát jsme spokojeni nebyli - ceny na webové stránce neodpovídají cenám v restauraci, nebyl nám nabídnut jídelní ani nápojový lístek (v době oběda jsou pouze hotovky - minutky nelze???!) jídlo - slabota - řízek a šťouchačky - řízek v pořádku, šťouchačky úplně studené, dále 200g pikantních kuřecích stripsů s hranolky a 3 druhy dipů - přišlo mi to jako dětská porce (škoda že jsem si nevzal kuchyňskou váhu - tipoval bych to tak na 100g) hrstka hranolek, 3 mističky omáček, ale pikantní z toho nebylo nic - to vše za lidovku 132 Kč. Při placení reklamace - objednáno 0,4L kofoly - účtováno 0,5L (peníze s omluvou a s "úsměvem" vráceny) Když to shrnu, jsem rád že jsme měli svatbu před deseti lety - teď bychom volili jiný podnik. Ale je to škoda, protože jinak je to stylová restaurace s příjemným prostředím kde jsme byli před lety opravdu spokojeni.

Datum: 26.06.2017

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Škoda - bývala lepší!

Dobrý den, velice se omlouvám za nedostatky.Souhlasím s vaší nespokojeností.Pokud vám řekla servírka, že minutkový lístek (i nápojový obsahuje) nelze, není to pravda. Sice je to pro kuchyni dost náročné(malý prostor), ale samozřejmě minutky se dělají po celý den. Zjistím problém i v kuchyni. Je to škoda, jelikož i já bych nesouhlasila s touto gramáží. Též se vám omlouvám za personál. Ano, opravdu to bývalo lepší, dnes je personálu celoplošně málo a tak musíme pouze přihlížet, divit se a nesouhlasit. Bohužel, každá moje výtka vůči personálu končí tím - ,,já tady nemusím být " Doufám, že do budoucna zruší ,,pracáky" a konečně začnou lidi hledat práci. Děkuji za pochopení a doufám, že vše napravíme. Pon.

Datum: 21.02.2017

Vložil: Pavla s rodinou

Titulek: Náhoda

Dnes mám v plánu uvařit steak s hermelínovou omáčkou ( který si v restauraci objednávám ) a jen abych si osvěžila složení receptu tak se dívám na internet a vyhledávač mě hodí sem na stránky :-) .
Nedalo mi to si přečíst vzkazy hostů a nedá mi jako častému hostu nereagovat.

Restauraci navštěvujeme s rodinou.Někdy jen s manželem a dětmi a někdy v širším kruhu.Sama jako kuřačka musím však říci,že je v restauraci často doslova nahuleno .Pobíhající kočkyjsou možná tak zábavou pro děti,ale do restaurace určitě nepatří a paní majitelka by se měla zamyslet.Obsluha je podle mě v pořádku ( někdy toho asi mají hodně,ale to se dá pochopit ). Jídlo mi chutná,ale záleží na službě kuchaře.Jednou si pochutnáme a podruhé se to dá spíše žvýkat.Lívanečky jsou někdy syrové a vývar jsem jednou měli doslova kyselý!!Myslím,že to by se stávat nemělo.Když si do restaurace zajdeme a chceme utratit peníze poměrně nemalé za tolik osob tak si chceme pochutnat.Ale utratit tolik peněz za jídlo co nestojí za nic to je děs!!

Datum: 06.11.2016

Vložil: Ivana

Titulek: Už nikdy!

Dnes jsme navštívili s přítelem vaší restauraci poprvé a rozhodně naposledy. Obsluha sice příjemná, ale toť vše. Přítel si objednal steak se šunkou a sýrem, toto jídlo celkem ušlo, ale rozhodně neodpovídalo ceně. Můj těstovinový salát to byla ovšem třešnička na dortu. Teplé těstoviny s kuřecím masem přesolené s pár kuličkami hrášku. Nevím jak vy, ale pokud já mám chuť na salàt, tak očekávám salát nikoli těstovinový mišmaš hodný max. školní jídelny. Také nás celkem udivilo,že zde volně pobíhá nejen psík,který nám téměř nevadil i přes to,že doslova žebral, ale co nás obtěžovalo byla volně pobíhající kočka lezoucí na volné židle a očmuchávající stoly. Navíc nás překvapilo,že servírku vůbec nezajímalo, proč vracíme celé jídlo zpět, jen se optala zda chceme zabalit. Opravdu nejsme žádní vybíravci a opravdu hodně dlouho se mi nestalo aby po odchodu z restaurace jsme oba prohlásili,tak sem už nikdy.

Datum: 24.10.2016

Vložil: Zuzka

Titulek: Boli sme spokojni

Dobry den, nedavno sme u Vas boli v sobotu na jedlo (to sa dalo este sediet vonku - bolo teplo). Boli sme velmi spokojni, jedlo bolo vynikajuce, obsluha mila. Sme novi vo Velkych Prilepech, ale Vasa restauracia rozhodne (pokial kvalita nebude upadat) zapadne medzi nase oblubene destinacie. Chystame s k Vam 12.11. na husu (pevne verime, ze nesklamete:-)) - keby ste pripravili este husi kaldoun, bola by to pecka:-)!...na skore videnie, Z

Datum: 28.09.2016

Vložil: Závorková

Titulek: Hrůza

Dnes (28.9.216) jsme před 17 hod navštívili (5 osob) Vaší restauraci, která byla v té době poloprázdná. Obsluha přišla téměř okamžitě, objednali jsme si pití a po jeho přinesení hned i jídlo. Na place se pohybovaly tři servírky, v průběhu hodiny se u nás zastavovaly, zda něco nepotřebujeme. Přísun piva fungoval dobře, nicméně několikrát jsem upozornili, že čekáme na jídlo. Od jedné se nám dostalo po 3/4 hodině odpovědi, že toho má kuchař moc. Trochu jsme se podivili, protože už byly obsazeny pouze 3 stoly, auto u restaurace již jen naše. V 18h nám byla přinesena 2 jídla a dál už nic. Po další 1/4 hodině na naší urgenci přinesly další dvě jídla, s tím, že se jim pomíchaly nějaké lístečky. Páté jídlo nebylo přineseno vůbec, protože servírka (ta nejvyšší postavou) objednávku nějak nezaznamenala. Chyby se stávají, takže jsme očekávali alespoň omluvu, ale bohužel zde se to asi nenosí. Ač jinak příjemné prostředí, další návštěvu zde opravdu neplánujeme.

Datum: 28.09.2016

Vložil: Tomáš Řada

Titulek: Číšnice :Já si to stejně nezapamatuju

Při dnešní návštěvě restaurace Špejchar jsem asi po 20 minutové ignoraci ze strany obsluhující číšnice požádal alespoň o nápoje a bylo mi sděleno že to stejně nemá cenu, že v restauraci je tolik stolů s hosty, že si to stejně nebude pamatovat. a pak už se vůbec neobjevila !!! Odešli jsme a již tuto restauraci nikdy nenavštívíme .

Datum: 03.05.2016

Vložil: Martina Hermová

Titulek: Moc děkujeme

Dobrý den,
v sobotu měl syn ve Vaší restauraci svatební hostinu. Organizace, jídlo i obsluha, vše bylo naprosto perfektní, moc jsme si to užili. Proto bych Vám chtěla za všechno velmi poděkovat. Jistě k Vám opět zavítáme.

Datum: 09.07.2016

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Moc děkujeme

Děkujeme za pochvalu za snahu personálu. I když se snaží, nejsou vždy za svou práci (kterou již nechce nikdo, bohužel, dělat) - pochváleni a kladně ohodnoceni. Děkuji i za ně.Přeji hezký den !! Kolektiv rest.

Datum: 27.04.2016

Vložil: Olga

Titulek: Hrozné!!!!!

Včera jsme navštívili Vaši restauraci a jsme VELMI ZKLAMÁNI. Měla jsem narozeniny, vše bylo špatně. V době, kdy jsme očekávali, že nám číšník přinese objednaný předkrm, se nám dostalo informace, že ho nemáte. Totéž se opakovalo ohledně přílohy - cibulových kroužků, takže jsme nakonec jedli něco, co jsme vůbec nechtěli. Jako odškodnění byla přinesena miska tatarské omáčky a 2 lízátka z Číny!!! Náhradní předkrm málo teplý, špatná obsluha, absolutní nezájem o nápravu či omluvu. Dobře si návštěvu této restaurace rozmyslete!!!!

Datum: 07.02.2016

Vložil: Grillovi

Titulek: pochvala

Dobrý den, rádi s manželem využíváme, hlavně přes víkend, možnost zajít si do restaurace na oběd. Navštěvujeme i restaurace v okolí. Musíme říci, že tak, jak se dnes vaří v této restauraci je naprosto nedostižné. Jídlo je čerstvé a velice dobře až domácky připravené. Porce jsou velké a vyvážené. Personál ochotný a vstřícný.V restauraci Kopanský mlýn, kde jsme byli nedávno, musel manžel 2x žádat o přidání omáčky, které bylo směšně málo. Personál s námi šoupal po restauraci, která byla poloprázdná a neumožnil nám posadit se k vybranému stolu s tím, že jsme jenom dva, přitom stůl námi vybraný byl celou dobu volný. A tak musíme poděkovat celému týmu restaurace Špejchar - byli jsme velmi spokojeni, dobře jsme se najedli a cítili jsme se v tomto hezkém prostředí příjemně. Určitě již nebudeme v okolí experimentovat návštěvou jiných restaurací. Když budeme mít hlad:) víme kam jít.Přejeme, aby se paní vedoucí dařilo udržet tuto vysokou laťku. Grillovi

Datum: 14.02.2016

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: pochvala

Dobrý večer, děkujeme moc, moc za vaší pochvalu!!! Určitě nás to naladí k další, dost náročné práci. Děvčata na place i personál v kuchyni si pochvalu určitě zaslouží !! Jsme rádi, že vám u nás chutná. Dovolujeme si vás pozvat na zabíječkové specialitky ve dnech 19. - 21. 2. Děkujeme a přejeme hezký zbytek nedělního večera - Ponertová M. a kolektiv

Datum: 05.09.2015

Vložil: Martina

Titulek: Pochvala a stiznost

Dobry den, vcera jsme navstivili vasi restauraci, obsluha byla naprosto vynikajici,dlouho jsem nezazila tak vstricnou a ochotnou obsluhu. Ale chtela bych vyyknout pruvan a chlad ktery momentalne hospodu uplne pohltil. Bohuzel kvuli tomu nebudeme chodit dokud nebudou podminky vhodnejsi k prijemnemu posezeni.

Datum: 08.09.2015

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Pochvala a stiznost

Děkujeme za pochvalu personálu!! Však k zimě a průvanu mohu na naší obranu podotknout - dveře vchodové a terasové jsou, bohužel, proti sobě, takže samozřejmě, je průvan. Jelikož rodiče s dětmi vyžadují sedět na terase u dětského hřiště, musíme dveře nechat otevřené. Bohužel, i nám je zima. Jediné, co mohu doporučit, sednout si dál od dveří, než je úplně uzavřeme a umístíme na ně zimní šatnu.Snažíme se všem vyhovět, ale bohužel, názory a nároky našich hostů jsou někdy odlišné. Omlouvám se a přeji hezký den!! Ponertová M.

Datum: 07.02.2015

Vložil: Bára

Titulek: Pochvala

Dobrý den, přiznávám, že jsem se po přečtení negativních recenzí obávala zajít k Vám na večeři. Ale nemám co vytknout!!! Jídlo bylo vynikající a obsluha příjemná. Určitě se sem vrátíme. Přeji hodně úspěchů a ještě více spokojených hostů.

Datum: 08.02.2015

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Pochvala

Děkujeme p. Báro! Všem lidem se nezavděčíte. Vím, že to není vždy na 100%, ale kuchaři i obsluha se snaží všem vyhovět. Někdy musíte čelit recenzím 20letých čerstvě zletilých hostů. Pochvala potěší, je to odměna pro personál. Doufáme, že se opět uvidíme.Děkujeme a přejeme hezký zbytek večera. Ponertová M.a kolektiv

Datum: 15.08.2015

Vložil: kindlovi

Titulek: Re: Pochvala

dnes jsme byli na společné rodinné večeři,trošku delší čekací doba, jídlo SUPER,obsluha příjemná,(jediná malá výtka?!mastný ubrus a podsedáky) určitě doporučuji navštívit!!!

Datum: 17.07.2014

Vložil: Žáčková

Titulek: Nerozumím

Dobrý den, přemýšlela jsem nad tím, zda jsem napsat své vyjádření k naší návštěvě u vás. Včera večer jsme já a 5 mých kamarádů zašli do vaší restaurace na večeři. Moc jsem se těšila, před měsícem jsem slavila u vás promoce na společném obědě s mou rodinou. Obsluha byla skvělá, postarala se o nás, jídlo výborné, teplé. Ale včera to byl snad můj nejhorší zážitek v restauraci. Jsem v šoku ještě dnes. Z přeplněného jídelního lístku jsem si vybrala masovou jehlu Orinoco a česnekové brambory. Očekávala jsem teplé měkké maso a vařené čenekové brambory. Maso bylo tuhé jako žvejkačka, nedalo se sundat z špejle alá jehly, brambory nebyly vařené, ale nějaký ohřívaný polotovar. A ke všemu celé jídlo studené!!! Nebyla jsem sama z přátel, kdo měl jídlo studené a nedobré. Máte zapotřebí většinu příloh nabízet jako polotovar od značky McCain?! Smažený sýr jako beton a asijské těstoviny v podobě čínské polévky??? A obsluha... přivítaní milé, ochotné, ale průběh? Bylo vidět, že váš číšník nemá žádné zkušenosti, ale musím říci, že se snažil - ale pouze zpočátku. Po chvíli se na nás vykašlal s pitím, sami jsme si objednávali a když už se stalo a přišel ke stolu, zeptal se jedné osoby na pití a druhých už ne a to nic před sebou neměli! Naší celou útratu psal na malý kousek papíru, ze kterého servírka při počítaní ani nedokázala přečíst, co je na něm napsané a chtěla to celé nadiktovat. Nerada bych tímto odradila vaše nové hosty, případně vaše stále zákazníky, ale jsem si jistá, že my už tento zážitek nepodstoupíme nikdy. Je mi líto.

Datum: 24.07.2014

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Nerozumím

Vážená p.(slečno) Žáčková, toto jsme již řešili s p, Vančatou. Nechápu i já Vás a nerozumím také, že jídla jste snědli, o reklamaci nic nevím a zpětně si stěžujete a haníte vše, co se dá. Pokud jste nebyli spokojeni, měli jste nárok jídla vrátit a reklamovat. K jídlům z McCainu. Krokety nevím, že by někde dělali domácí a česnekové brambory, byly vařené ZDE, a měli jste je opečené s česnekem.. Můžete mě vysvětlit, jak mají vypadat asijské těstoviny a jaký je v nich rozdíl?? My jsme též nebyli nadšeni z vašeho nevhodného chování. Upozornili nas na to i hosté od vedlejšího stolu, kam jste si přesedli. Chápu toho chlapce(číšníka), že z vás byl vystresovaný z vašeho suveréního chování.Je to student hotelové školy a tolik zkušeností opravdu nemá, tak snad záleží i na vašem přístupu a pomoci tomuto človíčku. Bohužel.Také nechápu, jak jsem již napsala Vašemu kamarádovi, proč jste v takovém kritickém prostředí vydrželi až do zavírací hod. A ten závěr - vámi rozházené ubrusy na pisoaru, schozená železná žaluzie u zadního vchodu atd. - za což se p. Vančata omluvil. Na štěstí, máme i pozitivní hosty, takže, pokud, je Váš zájem nas poškodit a vzít nám energii a chuť do další práce, tak určitě ne. S p. Vančatou jsme se domluvili na kompromisu a s Vámi ....

Datum: 12.07.2014

Vložil: rodina Hanzlíkova

Titulek: poděkování

Už dlouho patříme ke spokojeným návštěvníkům restaurace a nikdy jsme nezažili zklamání.Proto jsme se rozhodli uspořádat zlatou svatbu právě tady-a byla to velmi dobrá volba:nádherně připravená tabule, skvělé jídlo, výborná a milá obsluha,příprava a komunikace s paní majitelkou bez chyby.Moc děkujeme celému personálu za příjemně prožité chvíle!

Datum: 16.07.2014

Vložil: Jan Vancata

Titulek: Re: poděkování

Podekovani? Boze za co? 6 lidi u stolu,6 jidel jeden hnus vetsi nez druhy! Jedno jidlo se nedalo vubec jist a zbytek hnus vsech hnusu. thajske testoviny=nudle z cinske polevky. Navic ke kazdemu jidlu,bez rozdilu,jako oblo meloun a pomeranc! proc?!! Sem uz vazne NIKDY!!

Datum: 23.07.2014

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Re: poděkování

P. Vančata, myslím, že jsme se domluvili na kompromisu, že?? Vaše nevhodné chování, za nedostatky v jídlech.Nebo změna?

Datum: 01.07.2014

Vložil: Staněk

Titulek: Nekuřácká restaurace

Dobrý den,
držím vám palce ve Vašem boji s kuřáky. Jako vedoucí restaurace jsem si tímto také prošel. Ze zkušenosti víme, že omezení kouření v době oběda není moc efektivní a vede ke stálým dohadům s hosty kteří si zapálí po obědě ve 13 10h po skončení zákazu kouření. Proto jsme následně udělali restauraci nekuřáckou. Zprvu byl pokles hostů 30%, způsobený asi kuřáckým osazenstvem. Po nějaké době však nekuřáctví naší restaurace vešlo v povědomost a počet hostů se vrátil k normálu. Dnes jich dokonce máme cca 120 % původního množství, což přikládáme přílivu dalších nekuřáků kteří se o restauraci dověděli a rodičům s dětmi, kteří by se jinak odpoledne a o víkendech nezastavili. Já bych také své dítě do kuřácké restaurace nevzal, pokud bych si mohl vybrat. Dnes svého rozhodnutí nelitujeme i s ohledem na menší náklady údržby restaurace a zdravějšího prostředí pro obsluhu.

Děkuji
Staněk

Datum: 08.07.2014

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Nekuřácká restaurace

Děkuji moc za pochopení, zkoušíme vše, ale nezavděčíte se. Vytvořili jsme celé patro nekuřácké i s dětským koutkem, takže to mají nekuřáci i maminky s dětičkami k dispozici. Já sama jsem nekuřák, kouř mi nevadí, ale chápu to. Přemýšlela jsem o zákazu kouření, ale nemám jistotu, zda by jsem byla, tady v Přílepech, tak úspěšná, jako Vy. V letě, to není problém s kuřáky, jsou zde terasy , ale to zimní období, to musíme, asi dořešit. Přeji hezký den a děkuji za podporu, s pozdravem Ponertová M.

Datum: 28.06.2014

Vložil: Zdeněk

Titulek: Promoce 2014

Děkujeme za velmi milou a ochotnou obsluhu při oslavě promoce dne 27.6.2014. Užili jsme si příjemné prostředí, výtečné, chutné jídlo a pití. Byli jsme velice spokojeni a doporučujeme návštěvu restaurace i ostatním.

Datum: 15.06.2014

Vložil: Markéta

Titulek: poděkování

Dobrý den, byla jsem u Vás v pátek poprvé s manželem na večeři a moc jsme si pochutnali. Moc se nám líbila zadní zahrada. Upravené, čisté a hezky prostřené. Jídlo nám moc chutnalo. Pan číšník, který nás obsluhoval nás také mile překvapil. V dnešní době rychlých občerstvení se nám plně věnoval a dokonce jsem si na jeho nabídku ke kávě dala také palačinku:D
Při placení nás dokonce upozornil, že jsme mu dali o 200 kč více.

Přeji Vám spoustu tak spokojených hostů, jako jsem byla já.
Brzy na viděnou M.

Datum: 08.07.2014

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: poděkování

P. Markéto, moc děkujeme za pochvalu. V součastné době, kdy většina lidiček,,ventiluje" své nálady a hlavně starosti tím, že ,,kope" kolem sebe a někdy jsou jejich cílem náhodné servírky, či číšníci - toto potěší!!! Jsme rádi, že vám chutnalo a doufáme, že nás opět navštívíte. Přeji hezký den - Ponertová M.

Datum: 25.03.2014

Vložil: Blanka

Titulek: Zklamání

Dobrý den,
dnes jsem byli v restauraci na obědě a musím říci, že jsme byli zklamaní. Jídlo - ovar téměř studený, plněný řízek Špejchar byl plněný cibulí (asi byla chyba, že jsem se nezeptala obsluhy, čím je plněný - určitě bych si ho nedala) a "špejlí ", která byla tak inteligentně zapíchnutá do masa, že nešla ani vyndat a díky tomu byla část řízku vrácena zpět. Trojobal taky nic moc - barva nasvědčovala tomu, že byl vyndán z fritézy o dost déle než bylo potřeba.
A ještě nás šokovalo, že odvětrání z kuchyně se provádí otevřenými vchodovými dveřmi a díky tomu už tak chladné jídlo ještě rychleji stydne.

Datum: 26.03.2014

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Zklamání

Omlouvám se moc, p. Blanko. Dám na to již pozor a budu se snažit kontrolat jídla odcházející z kuchyně. Pokud na nás nezanevřete, jistě vám tento nedostatek vynahradíme. Je to neomluvitelný ,,průšvih" kuchařů a dostali finanční postih. Děkuji za schovívavost a doufám, že vás více nezklameme. Přeji hezký večer, Pon.M.

Datum: 02.01.2014

Vložil: Honza

Titulek: Standardní problém - kouření

Dobrý den,
na Špejchar chodíme pravidelně na oběd, občas večer na pivo a večeři. Bohužel ale asi budeme muset hledat jinou alternativu na oběd, večery už jsme museli změnit úplně, protože v restauraci se nedá dýchat, jak je tam nakouřeno. To nemluvím o tom oblečení. To aby měl člověk jedno vyhrazené oblečení jen na "obědy na Špejchar".

Opravdu by se nedalo zamezit kouření alespoň přes oběd? Nějak důrazně na to upozornit a také to pak důsledně vyžadovat?

Podle toho, co jsem tak pozoroval, tak kuřáků je přes oběd v restauraci cca 1:5 k nekuřákům. Bohužel i jeden jediný kuřák dokáže odradit 5 nekuřáků od další návštěvy.

Datum: 08.01.2014

Vložil: Kuřák

Titulek: Re: Standardní problém - kouření

Vážený pane Honzo,
restaurace Špejchar má i pro Vás věčné prudiče nekuřáckou část v 1. patře, tak nevím na co si stěžujete.

Datum: 10.01.2014

Vložil: Jaroslav Milevský

Titulek: Re: Re: Standardní problém - kouření

Souhlasím s panem Kuřákem.

Datum: 24.01.2014

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Standardní problém - kouření

Chápu Vás, jsem též nekuřák. Ale bohužel, zkoušeli jsme to a snížila se nám návštěvnost. I když se to nezdá, kuřáků je stále dost. Stačí, když je v kolektivu jeden kuřák a a další ze solidarity ho následují do kuřácké restaurace. Pokud otevřeme okna, tak si hosté stěžují na zimu. Pouštíme sice odsávání, ale i to na ně fouká. Je to pro nás nepříjemné, nechceme přijít jak o kuřáky, tak o nekuřáky. Je to jen na lidech, jak budou k sobě tolerantní. Omlouvám se a prosím o pochopení, nechceme o přijít. Děkuji, Pon.

Datum: 01.07.2014

Vložil: Staněk

Titulek: Re: Re: Standardní problém - kouření

Dobrý den,
držím vám palce ve Vašem boji s kuřáky. Jako vedoucí restaurace jsem si tímto také prošel. Ze zkušenosti víme, že omezení kouření v době oběda není moc efektivní a vede ke stálým dohadům s hosty kteří si zapálí po obědě ve 13 10h po skončení zákazu kouření. Proto jsme následně udělali restauraci nekuřáckou. Zprvu byl pokles hostů 30%, způsobený asi kuřáckým osazenstvem. Po nějaké době však nekuřáctví naší restaurace vešlo v povědomost a počet hostů se vrátil k normálu. Dnes jich dokonce máme cca 120 % původního množství, což přikládáme přílivu dalších nekuřáků kteří se o restauraci dověděli a rodičům s dětmi, kteří by se jinak odpoledne a o víkendech nezastavili. Já bych také své dítě do kuřácké restaurace nevzal, pokud bych si mohl vybrat. Dnes svého rozhodnutí nelitujeme i s ohledem na menší náklady údržby restaurace a zdravějšího prostředí pro obsluhu.

Děkuji
Staněk

Datum: 01.07.2014

Vložil: Rybná

Titulek: Re: Re: Re: Standardní problém - kouření

Dobrý den,

pokud mohu radit, udělejte prosím alespoň kuřáckou část nahoře v restauraci. Částečně to kuřákům ztížíte, a kouř který stoupá nahoru nebude obtěžovat nekuřácké hosty.
Horší odvětrávání horního patra kuřákům vadit nebude.

Děkuji
Rybná

Datum: 05.11.2013

Vložil: Lenka

Titulek: Bezbariérový přístup

Hezký večer,
jsem na vozíku...chtěla bych se zeptat, jak je to ve Vaší restauraci s bezbariérovým vstupem a WC.
Děkuji, Lenka

Datum: 11.11.2013

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Bezbariérový přístup

Omlouvám se za pozdní odpověď. Ano, bezbarierový vstup i se vstupem na WC máme. Těšíme se na vaší návštěvu a přejeme hezký den!!

Datum: 29.10.2013

Vložil: Petra

Titulek: Svatomartinské hody 9.11. 2013

Dobrý den,
musíme mít na akci rezervaci?

Datum: 29.10.2013

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Svatomartinské hody 9.11. 2013

Dobrý den, samozřejmě se o každého, milého hosta postaráme. Denní menu není problém, ale o sobotní zábavu, je ovšem větší jistota, když si rezerve uděláte. Budeme se těšit a přejeme hezký večer!! Pon.

Datum: 29.10.2013

Vložil: Lucie

Titulek: psi

Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, zda je možné mít s sebou psa malé rasy? Hodně cestujeme a víme, že někde psy vítají a mají pro ně i misku s vodou, někde je netolerují.
Děkuji za odpověď a přeji hezký den.

Datum: 29.10.2013

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: psi

Dobrý den, samozřejmě, pejsci vítáni. Vždyť jsme na vesnici. Servis misky s vodou u nás funguje!!! Budeme se těšit a přeji hezký večer!! Pon.

Datum: 17.07.2013

Vložil: Pavel

Titulek: účty

Zdravím, jídlo dobré, všechno dobré, jediné co bych vytkl je účet psaný ručně, ne účet z pokladny

Záznamy: 1 - 100 ze 138
1 | 2 >>