Kniha návštěv

Datum: 30.09.2017

Vložil: Lucie Penkavova

Titulek: Pecka

Dnes jsme si objednali jidlo sebou. Obsluha presne objednala co jsme si nadyktovali.Dlouho jsem nejedla tak dobry steak a to byl sebou. Kuchar uzasne odvedl svou praci. Dekujem vazne pecka

Datum: 09.09.2017

Vložil: Zdeněk Kostrouch

Titulek: Večeře pro 4 osoby v neděli večer.

Pro přátele ze zahraničí jsem hledal zajímavé místo pro nedělní večeři v nějaké restauraci s místním charakterem a českou nebo mezinárodní kuchyní v okolí Kralup nad Vltavou. Téměř veškeré restaurace v okolí nebyly otevřené pro nedělní večer. Požadavek, aby restaurace byla zajímavá, s místním charakterem a slibovala dobrou, ale ne snobskou večeři, se zdál být neřešitelný. Na Restu.cz jsem nic nenašel, ale v jedné restauraci v okolí, kam jsem volal a která nebyla pro večer otevřena, jsem byl odkázán na restauraci Špejchar. Přečetl jsem si recenze, které byly z dost velké části negativní, ale rozhodl jsem se, že to zkusím. Můj zájem byl z části profesionální. Do kuchyně mne ovšem správně nepustili a tak za všechno ručit nemohu. Upozornil jsem jednu ze dvou servírek, které obsluhovaly náš stůl, že napíši recenzi. Odpověděla, že budou rádi.
Jídlo na objednávku bylo takové, jaké bylo uvedeno na elektronických stránkách restaurace, obsluha perfektní, příjemná a bez jakéhokoliv přehánění či zbytečného přerušování našeho diskusního klubu. Přátelé, které jsem žádal o jejich skutečný názor na jídlo, hodnotili celou večeři velmi kladně. Moje manželka i já jsme také byli velmi spokojení s kvalitou jídla i celou návštěvou restaurace Špejchar. Kolektivu této restaurace děkujeme za hezký večer.

Datum: 22.08.2017

Vložil: Lukas

Titulek: :)

Slečny servirky jsou super...obdivuji je kolik toho zde stíhají při tak velkém prostoru...za mě za 1* jídlo někdy výborně někdy slabší...

Datum: 07.08.2017

Vložil: Hájek M.

Titulek: servírka Petra

Dobrý den, pracovala u vás velmi sympatická a pohledná blond servírka, jménem Petra. Chodili jsem k vám v podstatě jen kvůli ní. I po celém dni na nohou nás vždy večer vítala s úsměvem, nikdy jsme nečekali na pivo, cokoliv jsme chtěli jinak než bylo uvedeno na jídelním lístku, neměla s tím problém a zařídila v kuchyni. Obsluha, chování, konverzace, zájem na jedničku. Máme ji zafixovanou, že chodila jen v létě. Paní majitelko, té slečny jste si měli vážit, potkáme ji u vás ještě někdy? Toto bohužel nemůžeme říct o ostatních slečnách na place..

Datum: 08.09.2017

Vložil: Ponertová

Titulek: Re: servírka Petra

Omlouvám se za pozdní odpověď. Petrunka byla brigádnice. Pracovala v pojišťovně a tak, bohužel, chodila jen v době volna. ...až do té doby, než se zamilovala!!! Věnuje se nyní jakémusi příteli, ale myslím, že šťastná asi není. Je mi to líto, byla by jsem ráda, kdyby tady byla - je takové sluníčko. Jóóó láska...

Datum: 16.07.2017

Vložil: Josef

Titulek: Pikantní směs – Katův šleh

Prostě hrůza v špatném kečupu.

Datum: 09.06.2017

Vložil: Aleš

Titulek: Škoda - bývala lepší!

Včera jsme s manželkou navštívili tuto restauraci, kde jsme měli před 10 lety svatební hostinu (k naší velké spokojenosti i ze strany všech svatebčanů) a chtěli jsme tak zavzpomínat a oslavit naše výročí. Bohužel tentokrát jsme spokojeni nebyli - ceny na webové stránce neodpovídají cenám v restauraci, nebyl nám nabídnut jídelní ani nápojový lístek (v době oběda jsou pouze hotovky - minutky nelze???!) jídlo - slabota - řízek a šťouchačky - řízek v pořádku, šťouchačky úplně studené, dále 200g pikantních kuřecích stripsů s hranolky a 3 druhy dipů - přišlo mi to jako dětská porce (škoda že jsem si nevzal kuchyňskou váhu - tipoval bych to tak na 100g) hrstka hranolek, 3 mističky omáček, ale pikantní z toho nebylo nic - to vše za lidovku 132 Kč. Při placení reklamace - objednáno 0,4L kofoly - účtováno 0,5L (peníze s omluvou a s "úsměvem" vráceny) Když to shrnu, jsem rád že jsme měli svatbu před deseti lety - teď bychom volili jiný podnik. Ale je to škoda, protože jinak je to stylová restaurace s příjemným prostředím kde jsme byli před lety opravdu spokojeni.

Datum: 26.06.2017

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Škoda - bývala lepší!

Dobrý den, velice se omlouvám za nedostatky.Souhlasím s vaší nespokojeností.Pokud vám řekla servírka, že minutkový lístek (i nápojový obsahuje) nelze, není to pravda. Sice je to pro kuchyni dost náročné(malý prostor), ale samozřejmě minutky se dělají po celý den. Zjistím problém i v kuchyni. Je to škoda, jelikož i já bych nesouhlasila s touto gramáží. Též se vám omlouvám za personál. Ano, opravdu to bývalo lepší, dnes je personálu celoplošně málo a tak musíme pouze přihlížet, divit se a nesouhlasit. Bohužel, každá moje výtka vůči personálu končí tím - ,,já tady nemusím být " Doufám, že do budoucna zruší ,,pracáky" a konečně začnou lidi hledat práci. Děkuji za pochopení a doufám, že vše napravíme. Pon.

Datum: 21.02.2017

Vložil: Pavla s rodinou

Titulek: Náhoda

Dnes mám v plánu uvařit steak s hermelínovou omáčkou ( který si v restauraci objednávám ) a jen abych si osvěžila složení receptu tak se dívám na internet a vyhledávač mě hodí sem na stránky :-) .
Nedalo mi to si přečíst vzkazy hostů a nedá mi jako častému hostu nereagovat.

Restauraci navštěvujeme s rodinou.Někdy jen s manželem a dětmi a někdy v širším kruhu.Sama jako kuřačka musím však říci,že je v restauraci často doslova nahuleno .Pobíhající kočkyjsou možná tak zábavou pro děti,ale do restaurace určitě nepatří a paní majitelka by se měla zamyslet.Obsluha je podle mě v pořádku ( někdy toho asi mají hodně,ale to se dá pochopit ). Jídlo mi chutná,ale záleží na službě kuchaře.Jednou si pochutnáme a podruhé se to dá spíše žvýkat.Lívanečky jsou někdy syrové a vývar jsem jednou měli doslova kyselý!!Myslím,že to by se stávat nemělo.Když si do restaurace zajdeme a chceme utratit peníze poměrně nemalé za tolik osob tak si chceme pochutnat.Ale utratit tolik peněz za jídlo co nestojí za nic to je děs!!

Datum: 06.11.2016

Vložil: Ivana

Titulek: Už nikdy!

Dnes jsme navštívili s přítelem vaší restauraci poprvé a rozhodně naposledy. Obsluha sice příjemná, ale toť vše. Přítel si objednal steak se šunkou a sýrem, toto jídlo celkem ušlo, ale rozhodně neodpovídalo ceně. Můj těstovinový salát to byla ovšem třešnička na dortu. Teplé těstoviny s kuřecím masem přesolené s pár kuličkami hrášku. Nevím jak vy, ale pokud já mám chuť na salàt, tak očekávám salát nikoli těstovinový mišmaš hodný max. školní jídelny. Také nás celkem udivilo,že zde volně pobíhá nejen psík,který nám téměř nevadil i přes to,že doslova žebral, ale co nás obtěžovalo byla volně pobíhající kočka lezoucí na volné židle a očmuchávající stoly. Navíc nás překvapilo,že servírku vůbec nezajímalo, proč vracíme celé jídlo zpět, jen se optala zda chceme zabalit. Opravdu nejsme žádní vybíravci a opravdu hodně dlouho se mi nestalo aby po odchodu z restaurace jsme oba prohlásili,tak sem už nikdy.

Datum: 24.10.2016

Vložil: Zuzka

Titulek: Boli sme spokojni

Dobry den, nedavno sme u Vas boli v sobotu na jedlo (to sa dalo este sediet vonku - bolo teplo). Boli sme velmi spokojni, jedlo bolo vynikajuce, obsluha mila. Sme novi vo Velkych Prilepech, ale Vasa restauracia rozhodne (pokial kvalita nebude upadat) zapadne medzi nase oblubene destinacie. Chystame s k Vam 12.11. na husu (pevne verime, ze nesklamete:-)) - keby ste pripravili este husi kaldoun, bola by to pecka:-)!...na skore videnie, Z

Datum: 28.09.2016

Vložil: Závorková

Titulek: Hrůza

Dnes (28.9.216) jsme před 17 hod navštívili (5 osob) Vaší restauraci, která byla v té době poloprázdná. Obsluha přišla téměř okamžitě, objednali jsme si pití a po jeho přinesení hned i jídlo. Na place se pohybovaly tři servírky, v průběhu hodiny se u nás zastavovaly, zda něco nepotřebujeme. Přísun piva fungoval dobře, nicméně několikrát jsem upozornili, že čekáme na jídlo. Od jedné se nám dostalo po 3/4 hodině odpovědi, že toho má kuchař moc. Trochu jsme se podivili, protože už byly obsazeny pouze 3 stoly, auto u restaurace již jen naše. V 18h nám byla přinesena 2 jídla a dál už nic. Po další 1/4 hodině na naší urgenci přinesly další dvě jídla, s tím, že se jim pomíchaly nějaké lístečky. Páté jídlo nebylo přineseno vůbec, protože servírka (ta nejvyšší postavou) objednávku nějak nezaznamenala. Chyby se stávají, takže jsme očekávali alespoň omluvu, ale bohužel zde se to asi nenosí. Ač jinak příjemné prostředí, další návštěvu zde opravdu neplánujeme.

Datum: 28.09.2016

Vložil: Tomáš Řada

Titulek: Číšnice :Já si to stejně nezapamatuju

Při dnešní návštěvě restaurace Špejchar jsem asi po 20 minutové ignoraci ze strany obsluhující číšnice požádal alespoň o nápoje a bylo mi sděleno že to stejně nemá cenu, že v restauraci je tolik stolů s hosty, že si to stejně nebude pamatovat. a pak už se vůbec neobjevila !!! Odešli jsme a již tuto restauraci nikdy nenavštívíme .

Datum: 03.05.2016

Vložil: Martina Hermová

Titulek: Moc děkujeme

Dobrý den,
v sobotu měl syn ve Vaší restauraci svatební hostinu. Organizace, jídlo i obsluha, vše bylo naprosto perfektní, moc jsme si to užili. Proto bych Vám chtěla za všechno velmi poděkovat. Jistě k Vám opět zavítáme.

Datum: 09.07.2016

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Moc děkujeme

Děkujeme za pochvalu za snahu personálu. I když se snaží, nejsou vždy za svou práci (kterou již nechce nikdo, bohužel, dělat) - pochváleni a kladně ohodnoceni. Děkuji i za ně.Přeji hezký den !! Kolektiv rest.

Datum: 27.04.2016

Vložil: Olga

Titulek: Hrozné!!!!!

Včera jsme navštívili Vaši restauraci a jsme VELMI ZKLAMÁNI. Měla jsem narozeniny, vše bylo špatně. V době, kdy jsme očekávali, že nám číšník přinese objednaný předkrm, se nám dostalo informace, že ho nemáte. Totéž se opakovalo ohledně přílohy - cibulových kroužků, takže jsme nakonec jedli něco, co jsme vůbec nechtěli. Jako odškodnění byla přinesena miska tatarské omáčky a 2 lízátka z Číny!!! Náhradní předkrm málo teplý, špatná obsluha, absolutní nezájem o nápravu či omluvu. Dobře si návštěvu této restaurace rozmyslete!!!!

Datum: 07.02.2016

Vložil: Grillovi

Titulek: pochvala

Dobrý den, rádi s manželem využíváme, hlavně přes víkend, možnost zajít si do restaurace na oběd. Navštěvujeme i restaurace v okolí. Musíme říci, že tak, jak se dnes vaří v této restauraci je naprosto nedostižné. Jídlo je čerstvé a velice dobře až domácky připravené. Porce jsou velké a vyvážené. Personál ochotný a vstřícný.V restauraci Kopanský mlýn, kde jsme byli nedávno, musel manžel 2x žádat o přidání omáčky, které bylo směšně málo. Personál s námi šoupal po restauraci, která byla poloprázdná a neumožnil nám posadit se k vybranému stolu s tím, že jsme jenom dva, přitom stůl námi vybraný byl celou dobu volný. A tak musíme poděkovat celému týmu restaurace Špejchar - byli jsme velmi spokojeni, dobře jsme se najedli a cítili jsme se v tomto hezkém prostředí příjemně. Určitě již nebudeme v okolí experimentovat návštěvou jiných restaurací. Když budeme mít hlad:) víme kam jít.Přejeme, aby se paní vedoucí dařilo udržet tuto vysokou laťku. Grillovi

Datum: 14.02.2016

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: pochvala

Dobrý večer, děkujeme moc, moc za vaší pochvalu!!! Určitě nás to naladí k další, dost náročné práci. Děvčata na place i personál v kuchyni si pochvalu určitě zaslouží !! Jsme rádi, že vám u nás chutná. Dovolujeme si vás pozvat na zabíječkové specialitky ve dnech 19. - 21. 2. Děkujeme a přejeme hezký zbytek nedělního večera - Ponertová M. a kolektiv

Datum: 05.09.2015

Vložil: Martina

Titulek: Pochvala a stiznost

Dobry den, vcera jsme navstivili vasi restauraci, obsluha byla naprosto vynikajici,dlouho jsem nezazila tak vstricnou a ochotnou obsluhu. Ale chtela bych vyyknout pruvan a chlad ktery momentalne hospodu uplne pohltil. Bohuzel kvuli tomu nebudeme chodit dokud nebudou podminky vhodnejsi k prijemnemu posezeni.

Datum: 08.09.2015

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Pochvala a stiznost

Děkujeme za pochvalu personálu!! Však k zimě a průvanu mohu na naší obranu podotknout - dveře vchodové a terasové jsou, bohužel, proti sobě, takže samozřejmě, je průvan. Jelikož rodiče s dětmi vyžadují sedět na terase u dětského hřiště, musíme dveře nechat otevřené. Bohužel, i nám je zima. Jediné, co mohu doporučit, sednout si dál od dveří, než je úplně uzavřeme a umístíme na ně zimní šatnu.Snažíme se všem vyhovět, ale bohužel, názory a nároky našich hostů jsou někdy odlišné. Omlouvám se a přeji hezký den!! Ponertová M.

Datum: 07.02.2015

Vložil: Bára

Titulek: Pochvala

Dobrý den, přiznávám, že jsem se po přečtení negativních recenzí obávala zajít k Vám na večeři. Ale nemám co vytknout!!! Jídlo bylo vynikající a obsluha příjemná. Určitě se sem vrátíme. Přeji hodně úspěchů a ještě více spokojených hostů.

Datum: 08.02.2015

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Pochvala

Děkujeme p. Báro! Všem lidem se nezavděčíte. Vím, že to není vždy na 100%, ale kuchaři i obsluha se snaží všem vyhovět. Někdy musíte čelit recenzím 20letých čerstvě zletilých hostů. Pochvala potěší, je to odměna pro personál. Doufáme, že se opět uvidíme.Děkujeme a přejeme hezký zbytek večera. Ponertová M.a kolektiv

Datum: 15.08.2015

Vložil: kindlovi

Titulek: Re: Pochvala

dnes jsme byli na společné rodinné večeři,trošku delší čekací doba, jídlo SUPER,obsluha příjemná,(jediná malá výtka?!mastný ubrus a podsedáky) určitě doporučuji navštívit!!!

Datum: 17.07.2014

Vložil: Žáčková

Titulek: Nerozumím

Dobrý den, přemýšlela jsem nad tím, zda jsem napsat své vyjádření k naší návštěvě u vás. Včera večer jsme já a 5 mých kamarádů zašli do vaší restaurace na večeři. Moc jsem se těšila, před měsícem jsem slavila u vás promoce na společném obědě s mou rodinou. Obsluha byla skvělá, postarala se o nás, jídlo výborné, teplé. Ale včera to byl snad můj nejhorší zážitek v restauraci. Jsem v šoku ještě dnes. Z přeplněného jídelního lístku jsem si vybrala masovou jehlu Orinoco a česnekové brambory. Očekávala jsem teplé měkké maso a vařené čenekové brambory. Maso bylo tuhé jako žvejkačka, nedalo se sundat z špejle alá jehly, brambory nebyly vařené, ale nějaký ohřívaný polotovar. A ke všemu celé jídlo studené!!! Nebyla jsem sama z přátel, kdo měl jídlo studené a nedobré. Máte zapotřebí většinu příloh nabízet jako polotovar od značky McCain?! Smažený sýr jako beton a asijské těstoviny v podobě čínské polévky??? A obsluha... přivítaní milé, ochotné, ale průběh? Bylo vidět, že váš číšník nemá žádné zkušenosti, ale musím říci, že se snažil - ale pouze zpočátku. Po chvíli se na nás vykašlal s pitím, sami jsme si objednávali a když už se stalo a přišel ke stolu, zeptal se jedné osoby na pití a druhých už ne a to nic před sebou neměli! Naší celou útratu psal na malý kousek papíru, ze kterého servírka při počítaní ani nedokázala přečíst, co je na něm napsané a chtěla to celé nadiktovat. Nerada bych tímto odradila vaše nové hosty, případně vaše stále zákazníky, ale jsem si jistá, že my už tento zážitek nepodstoupíme nikdy. Je mi líto.

Datum: 24.07.2014

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Nerozumím

Vážená p.(slečno) Žáčková, toto jsme již řešili s p, Vančatou. Nechápu i já Vás a nerozumím také, že jídla jste snědli, o reklamaci nic nevím a zpětně si stěžujete a haníte vše, co se dá. Pokud jste nebyli spokojeni, měli jste nárok jídla vrátit a reklamovat. K jídlům z McCainu. Krokety nevím, že by někde dělali domácí a česnekové brambory, byly vařené ZDE, a měli jste je opečené s česnekem.. Můžete mě vysvětlit, jak mají vypadat asijské těstoviny a jaký je v nich rozdíl?? My jsme též nebyli nadšeni z vašeho nevhodného chování. Upozornili nas na to i hosté od vedlejšího stolu, kam jste si přesedli. Chápu toho chlapce(číšníka), že z vás byl vystresovaný z vašeho suveréního chování.Je to student hotelové školy a tolik zkušeností opravdu nemá, tak snad záleží i na vašem přístupu a pomoci tomuto človíčku. Bohužel.Také nechápu, jak jsem již napsala Vašemu kamarádovi, proč jste v takovém kritickém prostředí vydrželi až do zavírací hod. A ten závěr - vámi rozházené ubrusy na pisoaru, schozená železná žaluzie u zadního vchodu atd. - za což se p. Vančata omluvil. Na štěstí, máme i pozitivní hosty, takže, pokud, je Váš zájem nas poškodit a vzít nám energii a chuť do další práce, tak určitě ne. S p. Vančatou jsme se domluvili na kompromisu a s Vámi ....

Datum: 12.07.2014

Vložil: rodina Hanzlíkova

Titulek: poděkování

Už dlouho patříme ke spokojeným návštěvníkům restaurace a nikdy jsme nezažili zklamání.Proto jsme se rozhodli uspořádat zlatou svatbu právě tady-a byla to velmi dobrá volba:nádherně připravená tabule, skvělé jídlo, výborná a milá obsluha,příprava a komunikace s paní majitelkou bez chyby.Moc děkujeme celému personálu za příjemně prožité chvíle!

Datum: 16.07.2014

Vložil: Jan Vancata

Titulek: Re: poděkování

Podekovani? Boze za co? 6 lidi u stolu,6 jidel jeden hnus vetsi nez druhy! Jedno jidlo se nedalo vubec jist a zbytek hnus vsech hnusu. thajske testoviny=nudle z cinske polevky. Navic ke kazdemu jidlu,bez rozdilu,jako oblo meloun a pomeranc! proc?!! Sem uz vazne NIKDY!!

Datum: 23.07.2014

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Re: poděkování

P. Vančata, myslím, že jsme se domluvili na kompromisu, že?? Vaše nevhodné chování, za nedostatky v jídlech.Nebo změna?

Datum: 01.07.2014

Vložil: Staněk

Titulek: Nekuřácká restaurace

Dobrý den,
držím vám palce ve Vašem boji s kuřáky. Jako vedoucí restaurace jsem si tímto také prošel. Ze zkušenosti víme, že omezení kouření v době oběda není moc efektivní a vede ke stálým dohadům s hosty kteří si zapálí po obědě ve 13 10h po skončení zákazu kouření. Proto jsme následně udělali restauraci nekuřáckou. Zprvu byl pokles hostů 30%, způsobený asi kuřáckým osazenstvem. Po nějaké době však nekuřáctví naší restaurace vešlo v povědomost a počet hostů se vrátil k normálu. Dnes jich dokonce máme cca 120 % původního množství, což přikládáme přílivu dalších nekuřáků kteří se o restauraci dověděli a rodičům s dětmi, kteří by se jinak odpoledne a o víkendech nezastavili. Já bych také své dítě do kuřácké restaurace nevzal, pokud bych si mohl vybrat. Dnes svého rozhodnutí nelitujeme i s ohledem na menší náklady údržby restaurace a zdravějšího prostředí pro obsluhu.

Děkuji
Staněk

Datum: 08.07.2014

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Nekuřácká restaurace

Děkuji moc za pochopení, zkoušíme vše, ale nezavděčíte se. Vytvořili jsme celé patro nekuřácké i s dětským koutkem, takže to mají nekuřáci i maminky s dětičkami k dispozici. Já sama jsem nekuřák, kouř mi nevadí, ale chápu to. Přemýšlela jsem o zákazu kouření, ale nemám jistotu, zda by jsem byla, tady v Přílepech, tak úspěšná, jako Vy. V letě, to není problém s kuřáky, jsou zde terasy , ale to zimní období, to musíme, asi dořešit. Přeji hezký den a děkuji za podporu, s pozdravem Ponertová M.

Datum: 28.06.2014

Vložil: Zdeněk

Titulek: Promoce 2014

Děkujeme za velmi milou a ochotnou obsluhu při oslavě promoce dne 27.6.2014. Užili jsme si příjemné prostředí, výtečné, chutné jídlo a pití. Byli jsme velice spokojeni a doporučujeme návštěvu restaurace i ostatním.

Datum: 15.06.2014

Vložil: Markéta

Titulek: poděkování

Dobrý den, byla jsem u Vás v pátek poprvé s manželem na večeři a moc jsme si pochutnali. Moc se nám líbila zadní zahrada. Upravené, čisté a hezky prostřené. Jídlo nám moc chutnalo. Pan číšník, který nás obsluhoval nás také mile překvapil. V dnešní době rychlých občerstvení se nám plně věnoval a dokonce jsem si na jeho nabídku ke kávě dala také palačinku:D
Při placení nás dokonce upozornil, že jsme mu dali o 200 kč více.

Přeji Vám spoustu tak spokojených hostů, jako jsem byla já.
Brzy na viděnou M.

Datum: 08.07.2014

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: poděkování

P. Markéto, moc děkujeme za pochvalu. V součastné době, kdy většina lidiček,,ventiluje" své nálady a hlavně starosti tím, že ,,kope" kolem sebe a někdy jsou jejich cílem náhodné servírky, či číšníci - toto potěší!!! Jsme rádi, že vám chutnalo a doufáme, že nás opět navštívíte. Přeji hezký den - Ponertová M.

Datum: 25.03.2014

Vložil: Blanka

Titulek: Zklamání

Dobrý den,
dnes jsem byli v restauraci na obědě a musím říci, že jsme byli zklamaní. Jídlo - ovar téměř studený, plněný řízek Špejchar byl plněný cibulí (asi byla chyba, že jsem se nezeptala obsluhy, čím je plněný - určitě bych si ho nedala) a "špejlí ", která byla tak inteligentně zapíchnutá do masa, že nešla ani vyndat a díky tomu byla část řízku vrácena zpět. Trojobal taky nic moc - barva nasvědčovala tomu, že byl vyndán z fritézy o dost déle než bylo potřeba.
A ještě nás šokovalo, že odvětrání z kuchyně se provádí otevřenými vchodovými dveřmi a díky tomu už tak chladné jídlo ještě rychleji stydne.

Datum: 26.03.2014

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Zklamání

Omlouvám se moc, p. Blanko. Dám na to již pozor a budu se snažit kontrolat jídla odcházející z kuchyně. Pokud na nás nezanevřete, jistě vám tento nedostatek vynahradíme. Je to neomluvitelný ,,průšvih" kuchařů a dostali finanční postih. Děkuji za schovívavost a doufám, že vás více nezklameme. Přeji hezký večer, Pon.M.

Datum: 02.01.2014

Vložil: Honza

Titulek: Standardní problém - kouření

Dobrý den,
na Špejchar chodíme pravidelně na oběd, občas večer na pivo a večeři. Bohužel ale asi budeme muset hledat jinou alternativu na oběd, večery už jsme museli změnit úplně, protože v restauraci se nedá dýchat, jak je tam nakouřeno. To nemluvím o tom oblečení. To aby měl člověk jedno vyhrazené oblečení jen na "obědy na Špejchar".

Opravdu by se nedalo zamezit kouření alespoň přes oběd? Nějak důrazně na to upozornit a také to pak důsledně vyžadovat?

Podle toho, co jsem tak pozoroval, tak kuřáků je přes oběd v restauraci cca 1:5 k nekuřákům. Bohužel i jeden jediný kuřák dokáže odradit 5 nekuřáků od další návštěvy.

Datum: 08.01.2014

Vložil: Kuřák

Titulek: Re: Standardní problém - kouření

Vážený pane Honzo,
restaurace Špejchar má i pro Vás věčné prudiče nekuřáckou část v 1. patře, tak nevím na co si stěžujete.

Datum: 10.01.2014

Vložil: Jaroslav Milevský

Titulek: Re: Re: Standardní problém - kouření

Souhlasím s panem Kuřákem.

Datum: 24.01.2014

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Standardní problém - kouření

Chápu Vás, jsem též nekuřák. Ale bohužel, zkoušeli jsme to a snížila se nám návštěvnost. I když se to nezdá, kuřáků je stále dost. Stačí, když je v kolektivu jeden kuřák a a další ze solidarity ho následují do kuřácké restaurace. Pokud otevřeme okna, tak si hosté stěžují na zimu. Pouštíme sice odsávání, ale i to na ně fouká. Je to pro nás nepříjemné, nechceme přijít jak o kuřáky, tak o nekuřáky. Je to jen na lidech, jak budou k sobě tolerantní. Omlouvám se a prosím o pochopení, nechceme o přijít. Děkuji, Pon.

Datum: 01.07.2014

Vložil: Staněk

Titulek: Re: Re: Standardní problém - kouření

Dobrý den,
držím vám palce ve Vašem boji s kuřáky. Jako vedoucí restaurace jsem si tímto také prošel. Ze zkušenosti víme, že omezení kouření v době oběda není moc efektivní a vede ke stálým dohadům s hosty kteří si zapálí po obědě ve 13 10h po skončení zákazu kouření. Proto jsme následně udělali restauraci nekuřáckou. Zprvu byl pokles hostů 30%, způsobený asi kuřáckým osazenstvem. Po nějaké době však nekuřáctví naší restaurace vešlo v povědomost a počet hostů se vrátil k normálu. Dnes jich dokonce máme cca 120 % původního množství, což přikládáme přílivu dalších nekuřáků kteří se o restauraci dověděli a rodičům s dětmi, kteří by se jinak odpoledne a o víkendech nezastavili. Já bych také své dítě do kuřácké restaurace nevzal, pokud bych si mohl vybrat. Dnes svého rozhodnutí nelitujeme i s ohledem na menší náklady údržby restaurace a zdravějšího prostředí pro obsluhu.

Děkuji
Staněk

Datum: 01.07.2014

Vložil: Rybná

Titulek: Re: Re: Re: Standardní problém - kouření

Dobrý den,

pokud mohu radit, udělejte prosím alespoň kuřáckou část nahoře v restauraci. Částečně to kuřákům ztížíte, a kouř který stoupá nahoru nebude obtěžovat nekuřácké hosty.
Horší odvětrávání horního patra kuřákům vadit nebude.

Děkuji
Rybná

Datum: 05.11.2013

Vložil: Lenka

Titulek: Bezbariérový přístup

Hezký večer,
jsem na vozíku...chtěla bych se zeptat, jak je to ve Vaší restauraci s bezbariérovým vstupem a WC.
Děkuji, Lenka

Datum: 11.11.2013

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Bezbariérový přístup

Omlouvám se za pozdní odpověď. Ano, bezbarierový vstup i se vstupem na WC máme. Těšíme se na vaší návštěvu a přejeme hezký den!!

Datum: 29.10.2013

Vložil: Petra

Titulek: Svatomartinské hody 9.11. 2013

Dobrý den,
musíme mít na akci rezervaci?

Datum: 29.10.2013

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Svatomartinské hody 9.11. 2013

Dobrý den, samozřejmě se o každého, milého hosta postaráme. Denní menu není problém, ale o sobotní zábavu, je ovšem větší jistota, když si rezerve uděláte. Budeme se těšit a přejeme hezký večer!! Pon.

Datum: 29.10.2013

Vložil: Lucie

Titulek: psi

Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, zda je možné mít s sebou psa malé rasy? Hodně cestujeme a víme, že někde psy vítají a mají pro ně i misku s vodou, někde je netolerují.
Děkuji za odpověď a přeji hezký den.

Datum: 29.10.2013

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: psi

Dobrý den, samozřejmě, pejsci vítáni. Vždyť jsme na vesnici. Servis misky s vodou u nás funguje!!! Budeme se těšit a přeji hezký večer!! Pon.

Datum: 17.07.2013

Vložil: Pavel

Titulek: účty

Zdravím, jídlo dobré, všechno dobré, jediné co bych vytkl je účet psaný ručně, ne účet z pokladny

Datum: 18.07.2013

Vložil: Ponertová M. a kolektiv

Titulek: Re: účty

Dobrý den, jsme venkovská staročeská restaurace, tak to sem asi patří, ten osobní kontakt. Tak nám to promiňte. Hlavní je, že jídlo chutnalo!!!!!! Děkujeme

Datum: 08.07.2013

Vložil: Jolana

Titulek: Poděkování

Chtěla bych poděkovat všem, kdo se zasloužili 5.7. o bezvadný průběh svatební hostiny. Škoda, že jsme museli trochu pospíchat, protože jsme se zasekli na Okoři, ale i tak bylo vše perfektní. Moc děkujeme za milé prostředí.

Datum: 10.07.2013

Vložil: Ponertová M. a kolektiv

Titulek: Re: Poděkování

Děkujeme za pochvalu!! Jsme rádi, že se vám zde líbí, což oceňujeme, jelikož že se k nám velice často vracíte. Promoce, svatba a snad i ...křtiny. Hezký den, Pon.

Datum: 04.06.2013

Vložil: gabina

Titulek: spokojeny zakaznik

Velmi nas s manzelem o vikendovem obede potesilo omezeni koureni.Jidlo jako vzdy vyborne obsluha prijemna a velmi obetava zejmena mala blondynka, ktera si vyslechla zle od Kuraka, ktery si nedokazal odpustit svou cigaretku a po slecne nevhodnym zpusobem vystartoval. Obdivovali jsme jeji trpelivost,obtezoval tim nejen ji ale i hosty okolo sebe.Nastesti lide okolo kroutili hlavou nad jeho drzosti.Bohuzel ne vzdy se clovek zavdeci vsem.Ale cigarety k obedu nepatri.Tesime se na dalsi brzkou navstevu a radi doporucime

Datum: 04.06.2013

Vložil: Ponertová M. a kolektiv

Titulek: Re: spokojeny zakaznik

Děkujeme za podporu v omezení kouření v restauraci. Bohužel, ne všichni to kladně přijmou.Zatím jsme to rozdělili časově, snad to kuřáci pochopí a dodrží. Rádi vás obsloužíme i příště. Pon.

Datum: 01.06.2013

Vložil: MaraKozinec

Titulek: Uz nikdy

Vcera odpoledne jsem s kolegou byl u Vas v restauraci po delsi dobe ackoli jsem drive chodival pravidelne , obednali jsme si kureci vyvar a hov.steak+am.brambor resp. hovezi s jatrama + krotety , na piti kofala + hruskovy dzus , po asi 15 minutach obsluha (plnejsi blond slecna)prinasi hlavni jidlo a na otazko co se s polevkou se omlouva ze zapomela obednat . Bohuzel to nebylo jedine jelikoz ta sama slecna pri placeni spocitala na 630 coz znamena ze nas zarizla od oka cca 100kc(vy urcite budete vedet presne kolik) . Na jidlo nemam zadne pripominky ale stejne uz do vasi restaurace pochopitelne uz nikdy nevlezu .

Datum: 01.06.2013

Vložil: Ponertová Miroslava

Titulek: Re: Uz nikdy

Moc se omlouvám za obsluhu. Určitě z toho vyvodím důsledky. Nejste první, kde si na ni stěžuje. Bohužel, je to problém, některé lidi předělat.Ona je jinak pracovitá, ale chování nic moc.Je mi to líto, že i když se snažíme tuto kritickou dobu přežít, najdou se chyby, na které doplácíme všichni. Podle Vás jsem spočítala konzumaci, kterou jste měli - cca na 484kč, pokud to tak je a nic jiného tam nebylo, musí Vám zbytek vrátit. Mě nezbývá, než se Vám za ní omluvit. Ponertová M.

Datum: 13.05.2013

Vložil: Eva

Titulek: Normální je NEKOUŘIT

Obsluha na výbornou, jídlo bylo rychle na stole a bylo vynikající! Proč by ale nekuřáci měli chodit do patra? Normální je NEKOUŘIT, tak ať ti co nemůžou (ani v době oběda!!!) típnout cigaretu - chodí po schodech za svým pohodlým.

Datum: 13.05.2013

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Normální je NEKOUŘIT

Děkujeme za pochvalu a zároveň se omlouváme za přítomnost kuřáků. Je pravdou, že při obědě je nepříjemná přítomnost kuřáků. Bohužel, tento nešvár (jsem též nekuřák), musíme nechat na pochopení kuřáků.Stále je jich mnoho. Patro, ale nelze pro kuřáky vyhradit, jelikož je zde dětský koutek, kam si chodí při špatném počasí rodiče s dětičkami sednout.Moc mě to mrzí, ale nyní již snad nastanou teplé dny a sezení na přední, či zadní zahrádce je příjemné a vzdušné.Děkujeme za pochopení. Pon.

Datum: 16.05.2013

Vložil: Anna

Titulek: Re: Re: Normální je NEKOUŘIT

Koukám,že tady nekuřáci vedou marný boj.
Ač se mi u Vás líbilo,chutnalo, příjemné prostředí ......... až do té doby, než si zde zapálil první kuřák a v tom momentě se přidalo pár lidí u ostatních stolů. Váhali sice - zřejmě si už zvykli,že se ve většině stravovacích zařízení v době obědů nekouří!
Určitě se už příště nestavím a ani Vaši restauraci nedoporučím. Mrzí mne jen,že jsem se nazašla podívat nahoru (kam stoupal dým :-) ),abych viděla nakuřácké prostory

Datum: 01.06.2013

Vložil: Ponertová M.

Titulek: Re: Re: Re: Normální je NEKOUŘIT

Dávám Vám za pravdu!! Zatím jsme to vyřešili tak, že od 10. 6. po dobu obědů od 11 - 13hod, o víkendu do 14h, zde bude zákaz kouření. Další 2 hod to nějak s kuřáky vydržíme. Dnes jsme to vyzkoušeli, bohužel jsme narazili na zatrpklého kuřáka, který tady stropil nepochopitelný skandál. Já sama jsem pro nekouření( jsem nekuřák), zkusíme to ještě takto. Denní hosté mají čas si zmapovat, kdy jim to bude vyhovovat.Již se připravuji na reakci kuřáků!!! Omlouvám se a doufám, že na nás nezavřenete.

Datum: 08.07.2013

Vložil: Franta

Titulek: Re: Normální je NEKOUŘIT

Paní Evo, kde jste přišla na to, že normální je NEKOUŘIT? Kdyby to bylo normální, tak už je celá naše ekonomika v pr..... Celou ekonomiku drží nad vodou jen kuřáci.

Datum: 01.05.2013

Vložil: Švehlova Anna

Titulek: Spokojený zákazník s malou připomínkou

Dobrý den.

Dnešní den nás nalákal na výlet do Okoře. Cestou zpět jsme navštívili Váš restaurat. Překvapilo nás příjemné prostředí, milá a vlídná obsluha, kvalitní jídlo - navíc připravené ve velmi krátké době!!!!
O to více nás mrzelo, že u vedlejšího stolu si v době obědů (12.00 hod) hosté zapálili svou cigaretku (a ne jednu). Nedalo by se s tím, prosím,něco dělat? Většina restaurací má totento nešvar již vyřešený.

Děkuji Švehlová A.

Datum: 02.05.2013

Vložil: Romana

Titulek: Re: Spokojený zákazník s malou připomínkou

Určitě by se alespoň v době obědů nemělo kouřit - proč to v ostatních restauracích jde

Datum: 03.05.2013

Vložil: Ponertová Miroslava

Titulek: Re: Spokojený zákazník s malou připomínkou

Děkujeme za pochvalu!! Byla velká škoda, že se nepovedlo počasí a nebylo možné sedět na zahrádkách. Vím, s kuřáky je problém, s tím s Vámi souhlasím. Jsme stát bezohledných kuřáků, takže při našich zkušenostech, bychom nejméně o třetinu hostů přišli. Jsem též nekuřák a bohužel, jsem zde celý den a tím s nimi pasivně kouřím. V patře jsme vytvořili nekuřácké oddělení s dětským koutkem, takže příště, až navštívíte naši restauraci, podívejte se, zda by Vám to tam vyhovovalo.Rádi Vás zde opět přivítáme. Pon

Datum: 10.02.2013

Vložil: Iva

Titulek: super

Také nám moc chutnalo, zabíjačkové hody byly výborné a ta pečená jitrnička- no super, už se těšíme na další.

Datum: 03.02.2013

Vložil: Jana

Titulek: hodnocení

Moc nám tu chutnalo příjemná obsluha hlavně ta menší bloňďatá slečna ta je super!

Datum: 08.02.2013

Vložil: Jana

Titulek: Re: hodnocení

Děkujeme za pochvalu. Potěšila jste i naši blonďatou servírku Lucku. Vážíme si toho! Ponertová M.

Záznamy: 1 - 66 ze 66